۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85230894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی داماش گیلان: در بخش حمله ضعیف هستیم

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰
کد خبر: 85230894
سرمربی داماش گیلان: در بخش حمله ضعیف هستیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تیم ما در بخش حمله ضعیف کار می کند و این در حالی است که مهاجمان ما از نظر گلزنی آمار خوبی دارند.

به گزارش ایرنا، سیامک فراهانی عصر یکشنبه در نشست خبری پس از بازی داماش گیلان و استقلال ملاثانی در رشت اظهار کرد: در سه بازی اخیر به خصوص در این دیدار تا پشت محوطه جریمه خوب هستیم اما ضربات نهایی ما ضعیف است.

وی افزود: بازیکنان ما برای هماهنگی و آمادگی به زمان بیشتری نیاز دارند و به طور حتم در بازی های آینده قدرتمندتر ظاهر خواهیم شد و امیدواریم که با کسب نتایج مطلوب, دل هواداران خود را شاد کنیم.

سرمربی داماش به بازی مقابل استقلال ملاثانی نیز اشاره و ببان کرد: در این دیدار فرصت های زیادی داشتیم و تیم برتر میدان بودیم اما نتوانستیم از این برتری استفاده کنیم و باید با تمرینات بیشتر این نقیصه را برطرف کنیم تا بتوانیم از فرصت های خود بهره ببریم.

فراهانی اضافه کرد: ما چند بازیکن جدید جذب کردیم و فقط یک بازیکن دیگر می توانیم جذب کنیم اما بازیکنان جدید باید هماهنگ شوند تا در ترکیب تیم قرار گیرند که به طور حتم در بازیهای آینده با اضافه شدن بازیکنان جدید, نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

بهتر از داماش ظاهر شدیم

همچنین سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در نشست خبری پایان این دیدار در رشت اظهار کرد: ما بهتر از تیم داماش ظاهر شدیم و بدشانس بودیم که به گل دست نیافتیم.

میثم سلیمانی افزود: بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و با شجاعت در میدان حضور یافتند و حتی چند فرصت مسلم گلزنی داشتیم اما شانس یار داماش بود که مقابل ما متحمل شکست نشد.

وی ادامه داد: البته داماش هم خوب بازی کرد و این تیم از تماشاگران بسیار خوب و پرنشاطی برخوردار است که تا پایان بازی تیم خود را تشویق می کنند و به همین دلیل به داماش تبریک می گویم.

سرمربی استقلال ملاثانی بیان کرد: به هر حال بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و امیدوارم که شرایط تیم ما بهتر شود تا بتوانیم در بازیهای آینده با قدرت بیشتر در میادین حضور یابیم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل داماش چند مصدوم داشتیم و فقط ۲ بازیکن تعویضی داشتیم و دست ما خالی بود و به همین دلیل نتوانستیم تعویض انجام دهیم اما به هر حال توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.

وی در خانمه گفت: تیم ما مردمی است و از نظر مالی حامی نداریم و با وجود اینکه ۲ مالک در باشگاه حضور دارند و با تمام وجود کار می کنند اما از نظر مالی نسبت به تیمهای دیگر خیلی پایین تر هستیم.

تیمهای فوتبال داماش گیلان و استقلال ملاثانی عصر یکشنبه در هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha