۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۳۵
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85230977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم اعتراضات علیه لایحه جنجالی تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو+ فیلم

تهران-ایرنا- هزاران نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست شامگاه یکشنبه بار دیگر به خیابان‌های تل‌آویو آمده و به تصویب لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو درباره تغییرات قضایی اعتراض کردند.

به گزارش ایرنا، این تظاهرات در آستانه سفر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا صورت گرفته است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تظاهرات امشب برای سی و هفتمین هفته متوالی در تل‌آویو و برخی از مناطق فلسطین اشغالی برگزار شد.

وبسایت والا در این باره نوشت: یهودیان ساکن آمریکا قرار است روز جمعه آینده اندکی قبل از ورود نتانیاهو به نیویورک، تظاهرات برگزار کنند و ممکن است این تظاهرات در سان فرانسیسکو هم برگزار شود.

از سوی دیگر، وبسایت صهیونیستی 0404 گزارش داد که نتانیاهو قرار است امشب (یکشنبه شب) به نیویورک سفر کند و در جریان این سفر با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دیدار و گفت‌‍وگو خواهد کرد.

شهرک‌نشینان طی سی و شش هفته گذشته، در ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو و تغییرات دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

روسای اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش این چهره برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

نتانیاهو مدعی است این طرح بر دموکراسی ادعایی تاثیری نخواهد گذاشت و هدف آن بازگرداندن تعادل میان دستگاه‌‎ها (قانون‌گذاری، اجرایی و قضایی) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha