شهر راز شیراز با سه گل خلیج فارس ماهشهر را شکست داد+فیلم
دیدار شهر راز شیراز و خلیج فارس ماهشهر

شیراز-ایرنا- تیم شهر راز شیراز در مسابقات فوتبال دسته یک جام آزادگان با سه گل تیم خلیج فارس ماهشهر را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که از هفته سوم این مسابقات شامگاه یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم میزبان به برتری سه بر صفر دست یافت و سه امتیاز را در خانه حفظ کرد.

بازی با برتری تیم میزبان آغاز شد هر چند تیم خلیج فارس هم خوب بازی کرد اما در دقیقه سه این دیدار اگر حسین فاضلی مهاجم تیم میزبان دقت می کرد و توپ را به زاویه مخالف می زد شیرازی ها می توانستند به گل اول دست یابند که اینگونه نشد.

دقیقه پنج بازی این بار نوبت به تیم میهمان رسید تا خطرناک ظاهر شود، در این لحظه ارسال ضربه کاشته بازیکن خلیج فارس با دفع شیرجه ای بشاگردی دروازه بان میزبان دفع شد.

فیلم از کمال گهر نژاد

تیردروازه خلیج فارس لرزید

دقیقه ۱۳ بازی حسین فاضلی بازیکن تیم شهر راز که در این دیدار خوب بازی کرد از اشتباه مدافع تیم خلیج فارس نهایت استفاده را برد و ضربه این بازیکن به تیر افقی دروازه میهمان اصابت کرد تا فقط تیر دروازه مانع فروپاشی سنگرماهشهری ها شود.

گل اول میزبان

دقیقه ۲۳ بازی میزبان به گل رسید، در این لحظه توپی که از کرنر روی دروازه خلیج فارس ارسال شد، به قنبری مدافع پیش تاخته تیم شهر راز رسید و این بازیکن هم با یک پاس خوب رضا آقابابایی را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم تور دروازه تیم ماهشهر را به لرزه دروارد تا خیال کادر فنی میزبان برای زدن گل اول راحت شود.

ماهشهری ها که نمی خواستند بازنده بازی باشند به فکر جبران گل خورده افتادند هر چند تا این لحظه از بازی هم پا به پای میزبان دویدند و در دقیقه ۳۰ هم ارسال خطرناک بازیکن ماهشهرعرض دروازه تیم شهر راز را طی کرد و آنها خیلی خوش شانس بودند که بازیکن خلیج فارس دیر به توپ رسید و گرنه گل مساوی به ثمر می رسید که اینگونه نشد.

در ادامه نیمه نخست هم اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان یک گل به سود میزبان پایان یافت و ۲ تیم هم خوب بازی کردند.

درنیمه دوم هم شاگردان ستار زارع سرمربی تیم شهر راز که یک گل را ذخیره کافی نمی دانستند نبض بازی را در دست گرفتند اما رفته رفته بازی متعادل شد.

گل دوم شهر راز

در ادامه نیمه دوم تیم میزبان بهتر بازی کرد و در دقیقه ۷۱ هم به گل دوم رسید، در این لحظه به دنبال خطایی که برروی رضا آقا بابایی مهاجم تیم شهر راز درون محوطه جریمه رخ داد داور نقطه پنالتی را نشان داد و میلاد غریبی بر خلاف جهت حرکت دروازه بان ماهشهر گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

گل سوم شهر راز

دقیقه ۸۱ بازی تیم شهر راز که از ۲ گل زده خود به خوبی محافظت می کرد بر روی یک ضد حمله که در دستور کار قرار داشت توسط روح الله صفویان به گل سوم دست یافتند تا خیال نیمکت شیرازی ها راحت شود.

دردقایق باقی مانده بازی و هفت دقیقه اضافی بازی هم یک فرصت نصیب شیرازی ها شد که مدافعان میهمان اجازه ندادند برای چهارمین بار دروازه آنها باز شود و بازی با همان سه گل پایان یافت.

فجر سپاسی مقابل سایپا تهران شکست خورد

اما فجرشهید سپاسی شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ یک در هفته سوم در تهران با نتیجه ۲ بر یک بازی را به تیم سایپا واگذار کرد.

به گزارش ایرنا در پایان هفته سوم تیم های سایپا تهران و مس سونگون تبریز با ۹ امتیاز اول و دوم شدند و چادر ملو اردکان یزد هم در مکان سوم ایستاد.

همچنین تیم شهر راز شیراز با پنج امتیاز در رده ششم قرار گرفت و فجر سپاسی هم با سه امتیاز جایگاه نهم را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha