۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۲۶
کد خبر: 85231013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۲ متخلف قطع درختان جنگلی در نمین دستگیر شدند

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۲۶
کد خبر: 85231013
 ۲ متخلف قطع درختان جنگلی در نمین دستگیر شدند

اردبیل-ایرنا-مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از دستگیری۲ متخلف قطع درختان جنگلی در منطقه کله سر شهرستان نمین خبر داد.

محمود قلی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با اقدام به موقع نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی بخش آبی بیگلو ۲ نفر از متخلفان قطع درختان جنگلی دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان حامل اشجار و یک دستگاه اره موتوری هم از متخلفین کشف شد.

وی افزود: متخلفین بعد از تکمیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

قلی‌زاده با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

استان اردبیل ۹۰۲ هزار و ۴۰۰هکتار مرتع ییلاقی، قشلاقی و میان‌بند و همچنین ۶۹ هزار هکتار جنگل دارد، گونه‌های غالب جنگل‌های استان اردبیل را فندق ، ارس ، بلوط ، زبان گنجشک و افرا تشکیل می‌دهد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha