زارع: حق کشتی ایران امشب سه طلا بود/ داوری کشتی یزدانی و تیلور باید بررسی شود

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای جهان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم گفت: حق کشتی در رقابت‌های چهار وزن نخست در رقابت‌های جهانی سه مدال طلا بود.

به گزارش ایرنا، امیرحسین زارع یکشنبه شب پس از برتری خود در دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم اظهار داشت: به لطف خدا، دعای خیر مردم و کادر فنی توانستم به نشان طلا جهانی برسم تا بتوانم با کسب این مدال این موفقیت را به مردم این موفقیت هدیه بدهم.

وی ادامه داد: حق ما سه مدال طلا بود که امیدوارم طی ۲ روز آینده نیز نمایندگان ایران بتواند با موفقیت خود پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورند.

زارع در خصوص حرکت ناجوانمردانه گنو پتریاشویلی گفت: با این کشتی‌گیر من دوست هستم.‌اما کشتی ورزش اول این کشورها نیست بلکه ورزش ملی و مذهبی ماست و مهمترین درس کشتی سوای قهرمانی، معرفت آن پس از مبارزه است که این رفاقت و پهلوانی بعد از مسابقه و خارج از گود مورد توجه است.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: در زمان دیدار حسن یزدانی مشغول گرم کردن خود برای مبارزه بودم و ندیدم چه اتفاقی در زمان رقابت رخ داد ولی اگر اشتباهی از سوی داوری رخ داد باید مسولان داوری به این موضوع ورود کنند تا این مسائل مورد رسیدگی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha