۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۴۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85231101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم ملی مینی فوتبال بانوان تشکیل می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته با برگزاری مسابقات مینی فوتبال بانوان با عنوان محلات (جام ایرانیان)، تیم ملی این گروه انتخاب و تشکیل می‌شود.

علی خلیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای مقابله با کم تحرکی و گسترش فعالیت های ورزشی رویدادی برای اولین بار با عنوان "مسابقات مینی فوتبال مردان با عنوان محلات (جام ایرانیان) " در سراسر کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رخداد ۴۱ هزار و ۱۱۲ تیم ثبت نام کردند، اضافه کرد: مرحله نهایی این مسابقات به میزبانی زنجان با حضور ۳۰ تیم در حال برگزاری است.

این مسوول ادامه داد: برترین های این رخداد به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد و تیم های برتر نیز در لیگ دسته های مینی فوتبال که برای اولین بار در سطح کشور برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: از مجموع کل آمار ثبت نام شدگان مینی فوتبال کشور، هشت هزار و ۳۳۹ تیم را بانوان تشکیل می دادند که برای اولین بار رویدادی با مشارکت انبوه با حضور این قشر در سطح کشور و مراکز استان ها برگزار شد.

این مسوول ادامه داد: برنامه نهایی این مسابقات نیز از امروز در استان همدان با حضور ۳۰ استان آغاز می شود و به دنبال آن اولین تیم ملی مینی فوتبال بانوان نیز انتخاب خواهد شد.

وی یکی از برنامه های مهم این فدراسیون را مقابله با کم تحرکی عنوان کرد و گفت: پس از دوران کرونایی این معضل در بین عموم افزایش یافته و فعالیت ورزشی کافی در بین مردم وجود ندارد.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی ادامه داد: این فدراسیون درصدد است با همگانی، ارزان کردن و در دسترس قرار دادن ورزش، فعالیت های ورزشی بیش از گذشته در جامعه گسترش یابد.

وی خاطرنشان کرد: تحقق این موضوع به کاهش شیوع بیماری های غیرواگیر در جامعه کمک بسزایی می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha