۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85231202
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهدای مبارزه با مواد مخدر در نهبندان تشییع شد + فیلم

بیرجند - ایرنا - پیکر ۲ شهید انتظامی استان خراسان جنوبی که در عملیات مبارزه با سوداگران مرگ به شهادت رسیدند، روز دوشنبه با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در نهبندان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکرهای پاک شهیدان سرهنگ دوم "حسن طاهری" و ستوان دوم "سجاد زارع مقدم" جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان امروز بر دستان مردم قدرشناس و شهیدپرور این دیار از مصلی امام علی (ع) به سمت چهارراه معلم تشییع شدند.

این ۲ شهید مدافع امنیت جمعه شب - ۲۴ شهریور ماه - در عملیات مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان نهبندان به شهادت رسیدند و مراسم وداع با شهدا نیز دیشب و امروز با حضور خانواده آنان در نهبندان برگزار شد.

جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه و فرماندار نهبندان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان استانی و قشرهای مختلف مردم در مراسم تشییع حضور داشتند.

پس از تشییع شهدا در نهبندان، پیکر شهید ستوان دوم "سجاد زارع مقدم" برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شهرستان قاینات انتقال یافت که مراسم تشییع این شهید والامقام ساعت ۱۳ امروز در شهر قاین از محل مسجد جامع به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

همچنین پیکر پاک شهید سرهنگ دوم "حسن طاهری" به زادگاهش شهرستان گناباد استان خراسان رضوی منتقل می‌شود.

۲ نفر از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان، جمعه شب (۲۴ شهریور) حین گشت زنی، تامین امنیت جاده و پاکسازی مناطق آلوده از لوث وجود قاچاقچیان مواد مخدر دچار حادثه شدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همچنین در این حادثه ستوان‌یکم "رستم تنگسار" مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و با داشتن ۳۳۱ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان، از مسیرهای حمل مواد مخدر است. نهبندان تا بیرجند ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha