۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85231214
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سریال تکراری ازدحام مسافران و نبود اتوبوس در ایلام

۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85231214
سریال تکراری ازدحام مسافران و نبود اتوبوس در ایلام

ایلام - ایرنا - کمبود بلیط و نبود اتوبوس در ایلام ،موضوعی که در ماه‌های اخیر با فراز و نشیب‌هایی مواجه بوده و مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام نیز علت آن را انتقال ناوگان مسافربری به مقاصد شهرهای زیارتی می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در ایام اربعین حسینی(ع) و با توجه به حذف روادید برای سفر به عتبات عالیات، اعزام زائران به صورت کاروانی، تردد زیاد مسافران عراقی در ورود به کشور و شرایط هوایی گرم مرز مهران، اکثر ناوگان اتوبوسرانی استان ایلام در مرز مهران جهت جابجایی مسافران اعزام شده اند.

این در حالی بود که مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام قول مساعد دادند که بعد از پایان کنگره بزرگ اربعین حسینی(ع) مشکل کمبود اتوبوس در استان ایلام بخصوص مرکز استان برطرف گردد.

امروزه شاهد هستیم که بعد از گذشته نزدیک به ۲ هفته پس از پایان کنگره بزرگ اربعین و روال عادی تردد زوار از مرز مهران باز هم نبود اتوبوس در مرکز استان و دیگر شهرهای ایلام مسافران را به شدن آزاده خاطر کرده است.

این در حالی است که نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز تیرماه سال جاری در دیدار رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در فرودگاه شهدای ایلام با اشاره به مشکلات تهیه بلیط اتوبوس در استان، گفت: با موافقت سازمان راهداری، ۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام افزوده شده است.

شهروندان ایلامی با ابراز گلایه و انتقاد شدید از نبود بلیط اتوبوس چه به صورت حضوری و اینترنتی در استان بیان می کنند: شهروندان واقعا نمی دانند به کجا مراجعه کنند، همگی سرگردان شده‌اند، مسئولان چند وقت یکبار خبر از برطرف کردن مشکل اتوبوس می دهند اما هیچ اتفاقی نمی افتد.

"محمدی" یکی از شهروندان ایلامی در ترمینال مسافربری شهر ایلام می گوید: من دانشجو هستم و هروقت برای تهیه بلیط مراجعه می کنیم یک هفته زمان می برد تا بتوانم شاید یک بلیط را تهیه کنم.

"اکبری" یکی دیگر از شهروندان ایلامی افزود: پدر من مریض اورژانسی است و باید در سریعترین زمان ممکن او را برای مداوا به تهران برسانم و هرکاری میکنم برای تهیه بلیط همیشه با مشکل مواجه می شویم، واقعا چه کسی جوابگوی این معضل بزرگ در استان است.

گفتگوی خبرنگار ایرنا با برخی دیگر از شهروندان ایلامی نشان می دهد که مردم از این داستان تکراری نبود اتوبوس در استان بویژه مرکز استان به ستوه آمده‌اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان ایلام در گفت و گویی با تایید نبود بلیط و اتوبوس در استان برای جابجایی مسافران اظهار کرد: ناوگان مسافربری تا روز گذشته یعنی پایان ماه صفر در اختیار زائرین برای مشرف شدن به مشهد مقدس و تعداد زیادی از آن‌ها کار جابجای زائران عتبات عالیات را انجام داده اند.

"کامران بختیاری" بیان کرد: از شب گذشته وضعیت سرویس دهی اتوبوس ها به حالت عادی برگشته است و امیداوریم با رسیدن اتوبوس ها از سفر مشهد مقدس روال جابجایی مسافران در استان به حالت عادی برگردد.

وی خاطرنشان کرد: با پایان رسیدن ماه صفر این ناوگان به استان آمده و مشکلی جابجایی مسافران در استان به برطرف می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha