۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
کد خبر: 85231369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۸ فقره کلاهبرداری از طریق فروشگاه‌های مجازی در بابل

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی بابل گفت :باند کلاهبرداران حرفه ای از طریق درگاه فروشگاه های مجازی در این شهرستان منهدم و دستگیر شدند.

سرهنگ "محمدزمان شالیکار" روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت افرادی مبنی بر اینکه خودرو های خود را در نرم افزارهای مجازی برای فروش آگهی کرده بودند و فردی تحت عنوان خریدار با آنها تماس و با ارائه چک های جعلی و بلاصاحب اقدام به خرید خودرو کرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی کارشناسان پلیس آگاهی مشخص شد این فرد با همدستی ۲ نفر دیگر با مالکان خودرو که در فروشگاه های مجازی برای فروش آگهی شده بودند، تماس و ضمن خرید خودرو با چک های جعلی و بلاصاحب، خودرو ها را به استان های همجوار منتقل و به فروش می رساندند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل اظهار داشت: پس از انجام اقدامات تخصصی فرد کلاهبردار و همدستان وی شناسایی و دستگیر و به ۱۸ فقره کلاهبرداری اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ شالیکار در پایان در خصوص آگهی های درج شده در فروشگاه های مجازی، گفت: شهروندان در صورت معامله از طریق سایت های اینترنتی با رعایت تمام جوانب و اطمینان از پرداخت وجه اموال خود را تحویل خریداران دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha