۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85231535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیازهای تجهیز مدارس شمال تهران شناسایی و خریداری شد

۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85231535
نیازهای تجهیز مدارس شمال تهران شناسایی و خریداری شد

شمیرانات- ایرنا- نیازهای توسعه و تجهیزی مدارس شمال تهران طی تفاهمنامه و تعامل مستمر با آموزش و پرورش منطقه یک، شناسایی و اقلام مورد نیاز خریداری و در مرحله تحویل به آموزش و پرورش است.

به‌ گزارش ایرنا، سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران در این باره روز دوشنبه به خبرنگاران با اعلام اینکه بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در طرح استقبال از مهر خواهیم داشت، گفت: پارسال اصلی ترین نیاز مدارس شمال تهران احصا شد که تامین رادیاتور و ایزوگام برای مدارس بود.

وی ادامه داد: کل اعتبار توسعه ای و تجهیزی حسب درصد تخصیصی در دستور العمل، معطوف به خرید این ۲ کالا شد و هزینه خدمات که شامل نصب و راه اندازی ایزوگام و رادیاتور بود، به عهده آموزش و پرورش و مدارس نهاده شد.

رودکی خاطر نشان کرد: این عمل با سه ویژگی امکان خرید بیشتر، با قیمت مصوب و تحویل عمده یک جای آن به آموزش و پرورش، حذف هزینه های خدماتی از جمله اجرت نصب و راه اندازی از سوی شهرداری و سرعت عمل بالا و هزینه کرد اعتبار به بهترین و سریع ترین شکل ممکن همراه بود که در مجموع سبب استفاده بهینه از اعتبار کد پروژه توسعه و تجهیز مدارس شد.

وی افزود: در حال حاضر ۸ دیگ چدنی موتورخانه برای راه اندازی سرویس گرمایشی در ۸ مدرسه، یک هزار و ۳۰۰ پره رادیاتور آلومینیومی که برای سیستم گرمایشی حداقل ۴ مدرسه کافی است خریداری و آماده تحویل شده است.

رودکی با اشاره به اقدامات سال گذشته نیز گفت: در سال پیش هم ۶ هزار و ۸۰۰ متر ایزوگام، ۶۵۰ پره رادیاتور که سیستم گرمایشی ۲ مدرسه را به صورت کامل پوشش می داد تهیه و تحویل آموزش و پرورش شد.

نیازهای تجهیز مدارس شمال تهران شناسایی و خریداری شد



معاون شهردار منطقه یک تهران در بخش دیگری از سخنانش گفت: طرح استقبال از مهر با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در برنامه های اجرایی، توجه به محلات محروم، نیازسنجی دانش آموزان برای اجرای برنامه‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت درون و برون سازمانی و... با اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در حال اجراست.

رودکی ادامه داد: این برنامه ها در قالب ۱۹ محور شامل آموزش، طلیعه مهر، مهر اولی ها، یاد یاران، آیین مهر، تبلیغات محیطی، بسته حجاب، پرسش شهردار، زنگ تحرک، دوشنبه های ورزشی، زنگ شهر آماده، دوام دانش آموزی، تور دانش آموزی، تهران اولی ها، تهران دیدنی در مهر ایران، مدرسه پاکیزه، افزایش ایمنی و... در شمال تهران به اجرا در آمد.

وی افزود: شهرداری نقش مهمی در آماده‌سازی شهر دارد که در همین راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از ماه مهر با تمام توان در حال پیگیری است.

رودکی با اشاره به اینکه همه هدف ما آموزش و فرهنگ سازی و ایجاد بستری مناسب برای دانش آموزان است، گفت: با شروع سال تحصیلی جدید امیدواریم این مهم صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha