۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85231612
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورود بیش از ۴۹۳ هزار وسیله نقلیه به استان اصفهان ثبت شد

اصفهان- ایرنا- رییس مرکز مدیریت راه‌های اصفهان گفت: ورود ۴۹۳ هزار و ۱۲۷ وسیله نقلیه به جاده‌های استان در تعطیلات پایان ماه صفر(۲۲ تا ۲۵ شهریور جاری) به ثبت رسید.

مریم تاکی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پایش مستمر وضعیت سفر شهروندان در ایام پایانی تعطیلات هفته گذشته و بررسی اطلاعات و آمار بدست آمده، گزارش ترددها در روزهای ۲۲ تا ۲۵ شهریور جاری بر اساس داده سامانه‌های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای کسب شد.
وی ادامه داد: متوسط تردد ساعتی در راه‌های استان در بازه زمانی مزبور ۴۴۹ تردد در ساعت بود که در مجموع ۵ درصد نسبت به تردد ایام متعارف افزایش داشت.
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: در روزهای یاد شده متوسط تردد روزانه بین استانی وسائط نقلیه نیز یک میلیون و ۵۹۱ هزار و ۷۴۳ دستگاه بود.
وی بیان داشت: تعداد تردد ورودی وسائط نقلیه به استان در این بازه زمانی ۴۹۳ هزار و۱۲۷ دستگاه، تعداد تردد خروجی از استان ۴۲۴ هزار و ۱۴۸ دستگاه و مجموع تردد در کل محورهای استان ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۵۵۱ دستگاه بود که نسبت به بازه مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
رییس مرکز مدیریت راه‌های اصفهان با اشاره به تردد ۱۶ درصدی ناوگان سنگین در این بازه زمانی اضافه کرد: این میزان نسبت به بازه مشابه سال قبل ۲۵ درصد کاهش داشته است.
تاکی، محورهای پُرتردد استان در روزهای مورد نظر را به ترتیب شامل بهارستان-اصفهان(رفت و برگشت)، زرین شهر-اصفهان(رفت و برگشت)، نجف‌آباد - تیران(رفت و برگشت)، شهرضا- اصفهان و آزادراه قم-کاشان اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های فلاورجان، مبارکه، تیران، اصفهان و شاهین شهر و میمه، بیشترین متوسط تردد ساعتی را داشتند.
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان بیان کرد: سرعت متوسط خودروها در محورهای استان در روزهای۲۲ تا ۲۵ شهریور ۹۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده که نسبت به سال گذشته ۶ کیلومتر بر ساعت افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha