۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85231772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح مهر در ۸۰ درصد مدارس ساوه اجرا شد

۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85231772
طرح مهر در ۸۰ درصد مدارس ساوه اجرا شد

ساوه - ایرنا - مدیراموزش و پرورش ساوه گفت: ۸۰ درصد از مدارس این شهرستان برای کسب امادگی لازم طرح مهر را به مرحله اجرا رسانده اند.

به گزارش ایرنا، «اصغر قراخانلو» روز دوشنبه در بازدید فرماندار ساوه از مدارس این شهرستان اظهار کرد: آمادگی آموزش و پرورش برای آغاز سالی پر شور و نشاط در مدارس ساوه وجود داشته و تلاش دانش آموزان در سال تحصیلی جاری کمترین مشکلات را داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی در این شهرستان گفت: انتظار است این مشکلات با تدبیر مسوولان استانی و وزارتی هر چه زودتر مرتفع شود.

قراخانلو در خصوص اجرا پروژه مهر در مدارس نیز گفت: این طرح در تیرماه به مدارس ابلاغ شده و تا کنون بیش از ۸۰ درصد مدارس این پروژه را به سرانجام رسانده‌اند.

« مهدی الیاسی» فرماندار ساوه هم معلمان اصلی ترین ارکان انسان سازی جامعه بوده و در بعد معنوی فرزندان و خانواده های معلمان نسل اندر نسل عاقبت بخیر می شوند و همه آن از معلمی خالصانه و صادقانه است.

وی افزود: اگر بخواهیم کشوری پیشرفته و با اقتصاد خوب داشته باشیم باید نیروی انسانی خوب تربیت که این وظیفه معلمان است.

فرماندار ساوه با اشاره به وضعیت معیشتی معلمان گفت: معلم وقتی سر کلاس می رود نباید هیچ دغدغه ای غیر از آموزش دانش آموزان داشته باشد.

هم‌اکنون در شهرستان ساوه ۵۸ هزار دانش‌آموز در مدارس دولتی و غیردولتی در ۲۹۳ مدرسه و ۲هزار و ۱۴۸ کلاس مشغول به تحصیل هستند که ۱۴۶ باب با یک‌هزار و ۶۳۷ کلاس از این تعداد مدارس دولتی است که ۴۴ هزار و ۵۴۹ نفر از دانش‌آموزان را در خود جای داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha