۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹
کد خبرنگار: 5284
کد خبر: 85231896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایتالیا برای ورود مهاجران تدابیر سختگیرانه‌تری اتخاذ می‌کند

تهران-ایرنا- دولت ایتالیا اعلام کرد که قوانین سخت‌گیرانه‌تری برای ورود مهاجران به این کشور در پارلمان کشور تصویب خواهد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، دولت ایتالیا روز دوشنبه از تصویب قوانین جدید برای محدود کردن ورود مهاجران به این کشور خبر داد و گفت از این مسئله اطمینان حاصل خواهد کرد که مهاجران کمتری وارد ایتالیا شوند.

سال گذشته جورجیا ملونی نخست وزیر ایتالیا با وعده جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی به قدرت رسید و حالا دولت سعی می‌کند اعتبار دولت را با تصویب چنین قوانین حفظ کند.

این اقدام دولت ایتالیا بعد از آن اعلام شد که هفته گذشته ۱۰ هزار مهاجر غیرقانونی در جنوب این کشور ثبت شدند.

دولت می‌گوید در تلاش است قانون افزایش انتظار مهاجران در مرزها را از سه ماه به ۱۸ ماه در پارلمان این کشور به تصویب برساند و گفته می‌شود قرار است کمپ‌های نگهداری مهاجران در مرزها بیشتر شود.

طبق آمارهای منتشر شده توسط دولت ایتالیا، بیش از ۱۲۷ هزار مهاجر غیرقانونی وارد خاک ایتالیا شده است که این آمار نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.

ملونی که با وعده مبارزه با مهاجرت غیرقانونی به این سمت رسیده است، روز یکشنبه به همراه اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا از جزیره لامپدوزا در جنوب ایتالیا بازدید و برای نگهداری مهاجران کمک بیشتری از بروکسل درخواست کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha