۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۱۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85231913
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: شورای اطلاع رسانی در شهرستان‌های خوزستان تشکیل می‌شود

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان از تصویب آیین نامه تشکیل شورای اطلاع‌رسانی و توسعه کارگروه فضای مجازی در شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی خوزستان که در محل استانداری برگزار شد ضمن تشکیل شورایی متشکل از مسئولان، اصحاب رسانه، اداره فرهنگ و ارشاد و دستگاه‌های متولی اطلاع‌رسانی در شهرستان‌ها اظهار کرد: امیدواریم که ارتباط خوبی بین مسئولان و رسانه در شهرستان‌ها ایجاد شود تا خدمت رسانی به مردم در این زمینه به نحو خوبی انجام شود.

وی افزود: اطلاع رسانی و آگاه سازی به موقع مردم از اخبار درست و دقیق با تشکیل شورای اطلاع رسانی در شهرستان‌ها بیش از پیش محقق خواهد شد.

استاندار خوزستان اطلاع رسانی درست به مردم را یکی از وظایف دستگاه‌ها دانست و گفت: باید مردم را از اقدامات و خدمات دولت مطلع کرد و کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

ضرورت مدیریت ترافیک ایام بازگشایی مدارس

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل مدارس و دانشگاه‌ها و ضرورت مدیریت ترافیکی در این ایام افزود: معمولا ۲ و سه روز اول مدارس به دلیل شلوغی در شهر، شاهد ترافیک سنگین خواهیم بود لذا از مردم به خصوص بازاری‌ها تقاضا دارم که صبوری کرده و وقت خود را تنظیم کنند.

حسینی محراب گفت: با توجه به احتمال برخی ناهماهنگی سرویس ایاب و ذهاب مدارس در روزهای ابتدایی سال تحصیلی، توصیه می شود خانواده‌ها در این ایام برای جابجایی دانش آموزان اقدام کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از این نشست ضمن تبریک به دانشجویان تازه وارد به دانشگاه ها بیان کرد: از تلاش همه دانش آموزان و دانشجویانی که به کسب علم‌آموزی می پردازند تا در توسعه و آبادانی کشور و استان تاثیرگذار باشند؛ قدردانی می کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha