۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۴۷
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85231980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش حماس به تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور فرماندهان مقاومت
جنبش مقاومت فلسطین (حماس)

تهران-ایرنا- یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور رهبران جنبش متبوعش واکنش نشان داد و تأکید کرد این تهدیدات، باعث ارعاب ملت فلسطین و مقاومت نخواهد شد و آنها به راهشان برای تحقق اهداف ملت فلسطین در زمینه آزادی و استقلال ادامه خواهند داد.

به گزارش ایرنا، «زکریا ابومعمر» در گفتگو با برنامه تلویزیونی «حدیث الغد» گفت که تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور فرماندهان مقاومت و در رأس آنها جنبش حماس، باعث ایجاد امنیت و ثبات برای رژیم اشغالگر صهیونیستی و سران فاشیست آن و همچنین متوقف شدن مبارزات و فعالیت ملت فلسطین در زمینه مقابله با این رژیم با همه ابزارها و در صدر آنها مقاومت مسلحانه نخواهد شد و ملت فلسطین نمونه های برجسته ای از آن را در همه شهرهای کرانه باختری رود اردن به نمایش گذاشته است.

ابومعمر افزود: ملت فلسطین بر ادامه مقاومت در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی به بیت المقدس و مسجد الاقصی و کرانه باختری و نوار غزه و حتی خارج از سرزمین های فلسطینی، تأکید دارد و اشغالگران به نقض حقوق و بی احترامی به مقدسات و زیر پا گذاشتن دارایی های فلسطینی ها ادامه می دهند. از این رو دفاع از ملت فلسطین و مقدسات آنها، حق مقاومت است.

عضو دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: جنایات مذکور، فقط باعث افزایش مقاومت و واکنش به اقدامات آن خواهد شد و ملت فلسطین در مقابل اشغالگران و متجاوزان و اقدامات تجاوزکارانه و نژاد پرستانه شان علیه مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی و مسیحی فلسطینی ها، تسلیم نخواهند شد.

زکریا ابومعمر خاطرنشان کرد: مقاومت با تمام توان و در هر لحظه و زمان به این تجاوزات و جنایات علیه ملت فلسطین و مقاومت آن پاسخ خواهد داد و رژیم صهیونیستی پاسخ این اقدامات تجاوزکارانه اش را دریافت خواهد کرد.

ابومعمر در ادامه گفت: حماس دهها تن از رهبرانش از جمله شیخ احمد یاسین مؤسس این جنبش را به همراه دهها عضو رهبری اش تقدیم راه مبارزه با رژیم صهیونیستی کرده است و تهدیدات این رژیم مبنی بر ترور رهبران جنبش، تأثیری بر فعالیت آن نخواهد داشت و باعث ارعاب آن نخواهد شد. بلکه حتی حماس به آن، وقعی نخواهد نهاد و به فعالیت براساس راهی که می داند ادامه آن، مستلزم پرداخت بها است ادامه خواهد داد و برای آزادی سرزمین فلسطین و مقدسات آن خود را آماده پرداخت این بها از طریق خون اعضایش می داند.

عضو ارشد حماس تأکید کرد: این تهدیدات، باعث ارعاب کودکان فلسطین نیز نخواهد شد. این راه، کاملا روشن است و تا پایان آن به فعالیت ادامه خواهیم داد و تا زمان نابودی اشغالگران و آزادی سرزمین فلسطین و مقدسات آن و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمینشان که بر اثر جنایات اشغالگران از آن بیرون رانده شده اند، هر گونه هزینه ای را در این زمینه متقبل خواهیم شد و آماده هرگونه فداکاری هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha