کلیات لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران تصویب شد

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران در این کمیسیون خبر داد.

احمدامیرآبادی فراهانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره نشست بعدازظهر دوشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از بیان نظرات اعضاء، کلیات این لایحه به تصویب رسید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: سواحل مکران از ظرفیت سرمایه‌گذاری بسیار بالایی برخوردار است و لایحه دولت سبب بهبود شرایط این منطقه و ارتقای آن خواهد شد.

امیرآبادی فراهانی یادآور شد: در نشست امروز نمایندگانی از وزارتخانه‌ای نفت، صنعت، معدن و تجارت و سایر وزارتخانه‌ها حضور یافتند و با رای اعضا کمیته تخصصی در کمیسیون اقتصادی مجلس درباره گزارشات لایحه سازمان توسعه ساحل مکران تشکیل شد و مسئولیت آن را به من سپردند.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد این کمیته در مدت یک ماه آینده گزارش کاملی درباره مدل توسعه منطقه مکران به کمیسیون اقتصادی ارائه دهد.

نماینده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد: بررسی لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری مردمی بنگلادش به منظور حذف مالیات مضاعف در مورد مالیات‌های برآمد و جلوگیری از فرار و اجتناب مالیاتی، دیگر دستور جلسه امروز بود که این لایحه نیز به تصویب اعضاء رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha