جاده تربت حیدریه - مشهد با وجود ترافیک سنگین باز است

مشهد - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: تردد در مسیر بزرگراهی تربت حیدریه - مشهد پس از وقوع تصادف زنجیره ای شدید امروز همچنان جریان دارد و مسیر باز است، اما ترافیک در این مسیر سنگین گزارش می شود.

یوسف بنی اسدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز ساعت ۱۴:۳۷ حوالی رباط سفید در مسیر تربت حیدریه به مشهد یک نیسان حامل بار تخم مرغ واژگون شده و ترافیک اولیه را ایجاد می کند که در ادامه یک دستگاه تریلی قیچی کرده و تصادف دوم را رقم می زند.

وی تاکید کرد: تصادف دوم موجب ایجاد ترافیک سنگین و پس زدگی ترافیک و خودروها در این مسیر شد، اما در حال حاضر از طریق ایجاد یک مسیر کنارگذر برای عبور خودروها، تردد در جاده تربت حیدریه- مشهد به کندی جریان دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به واژگونی تریلی پاکسازی کامل مسیر زمان بر است، اما عملیات پاکسازی کامل جاده با حضور تمامی دستگاههای امدادی در حال انجام است.

براساس اعلام جمعیت هلال احمر خراسان رضوی واژگونی یک دستگاه کامیون در محور تربت حیدریه به مشهد موجب فوت سه نفر و مصدوم شدن ۱۴ نفر شد.

مسیر بزرگراهی مشهد - تربت حیدریه حلقه اصلی اتصال جاده ای به استان‌های جنوبی و جنوب شرق کشور همچون هرمزگان، کرمان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و اصفهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha