۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۲۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85232142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر ورزش: مینی فوتبال جام ایرانیان هویت محلات را زنده کرد

همدان- ایرنا- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان با نامگذاری محلات توسط تیم های شرکت کننده، به نوعی هویت محلات قدیمی را زنده کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سینا کلهر دوشنبه شب در مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان در بخش بانوان به میزبانی همدان اظهار داشت: این رقابت‌ها توانست دختران و پسران علاقه مند به فوتبال در سطح محلات را در رشته همگانی مینی فوتبال که دارای ساختار و سازمان بین المللی است، دور هم جمع کند و استقبال چشمگیری را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: حضور تیم‌ها با نام محلات در این پیکارها، در واقع احیای هویت محله‌های سطح شهرها است و توانسته در این حوزه نیز اثربخش باشد.

کلهر استقبال چشمگیر استعدادهای ورزش محلات در مینی فوتبال جام ایرانیان را نشان از رویکرد مثبت در برگزاری این رویداد دانست و گفت: میزبانی همدان و زنجان در این دوره از مسابقات رضایت بخش و مطلوب بود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور نیز گفت: در این دوره از رقابت‌های مینی فوتبال جام ایرانیان در بخش بانوان ۴۵۰ ورزشکار و مربی در قالب ۲۸ تیم حضور دارند.

علی خلیلی افزود: تیم‌های برتر مینی فوتبال جام ایرانیان جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب خواهند کرد و در بخش بانوان عازم ترکیه خواهند شد.

وی اضافه کرد: مسابقات بانوان در سطح کیفی بسیار خوبی در حال برگزاری است و برترین‌ها نیز به نخستین اردوی تیم ملی مینی فوتبال کشور دعوت می‌شوند.

معاون وزیر ورزش: مینی فوتبال جام ایرانیان هویت محلات را زنده کرد

خلیلی رویداد مینی فوتبال جام ایرانیان را یکی از برنامه‌های بسیار ماندگار فدراسیون همگانی کشور دانست و اظهار داشت: معرفی و ترویج ورزش همگانی همواره یکی از اهداف اصلی فدراسیون ورزش‌های همگانی و وزارت ورزش و جوانان بوده است و اجرای جشنواره‌ها، طرح‌های میدانی در عرصه عمومی می‌تواند، فاصله بین مردم و ورزش همگانی را کاهش دهد و اقدامی عملی برای کاهش کم تحرکی باشد.

نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال بانوان (جام ایرانیان) و انتخابی جام جهانی امروز دوشنبه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز و تا ۳۱ شهریورماه جاری پیگیری می‌شود.

مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان در همدان در قالب چهار زمین چمن طبیعی برگزار می‌شود و تماشای این پیکارها برای بانوان آزاد است.

این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی را دارد و برترین‌ها راهی جام جهانی ترکیه می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha