۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰:۳۷
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85232194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واژگونی سواری در جاده شاهرود به میامی یک فوتی و سه مصدوم داشت

شاهرود - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در جاده شاهرود- میامی استان سمنان یک فوتی و سه مصدوم داشت.

زهره صالح نساج دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واژگونی یک دستگاه پژو در جاده مزج به جیلان در ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه موجب فوت یکی از سرنشینان خودرو در صحنه حادثه شد.

وی با بیان اینکه آمبولانس‌های اورژانس و کارشناسان اعزامی از پایگاه کلاته خیج، خوش ییلاق و پشت بسطام در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز، در محل حادثه برای امدادرسانی حاضر شدند، ابراز کرد: سه مصدوم حادثه با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام حسین‌(ع) شاهرود منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی ساعت ۲۳ و ۲۵ دقیقه پایان یافت، اظهار کرد: آمبولانس‌ و کارشناسان هلال احمر نیز در محل حادثه حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد، ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۲ موتورلانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کنند.

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی محور تهران - مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha