۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۳:۵۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85232225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گروه‌های مقاومت فلسطین خواستار توقف بازداشت‌های سیاسی شدند

تهران- ایرنا- جناح‌های مقاومت فلسطین در جنین دوشنبه شب در یک کنفرانس مطبوعاتی خواستار توقف بازداشت‌های سیاسی از سوی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، جناح‌های مقاومت فلسطین در جنین و اردوگاه آن خواستار پایان دادن به بازداشت‌های سیاسی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین شدند.

جناهای فلسطینی اعلام کردند، بازداشت‌های سیاسی در ساعات گذشته شامل مبارزان تیپ جنین و گردان‌های الاقصی بوده است.

این گروه‌ها افزودند: در زمانی که اشغالگران به مسجد الاقصی حمله می‌کنند و نگهبانانش را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند، قهرمانان ما تحت تعقیب قرار می گیرند، ما به شما می گوئیم که این اقدامات فقط در خدمت رژیم اشغالگر و شهرک نشینان است.

جناح‌های مقاومت به اعضای سرویس‌های امنیتی در جنین و سایر مناطق کرانه باختری گفتند که از مشارکت در بازداشت مخالفان و کسانی که با رژیم اشغالگر مبارزه می‌کنند دست بردارند.

آنها خطاب به اعضای سرویس‌های امنیتی، گفتند: ما به میهن پرستی شما شک نداریم، اما به رهبری شما اعتماد نداریم پس ابزاری برای آنها نباشید؛ زیرا ما اهل مبارزه هستیم.

جناح‌های مقاومت در جنین همچنین علت تأخیر در بازسازی اردوگاه جنین که به تازگی تحت یورش نظامیان صهیونیستی قرار گرفت را فشار بر مردم عنوان کردند.

پیش تر رزمندگان مقاومت در اردوگاه طولکرم گفته بودند که تشکیلات خودگردان همدست اشغالگران صهیونیست است و تاکید کردند که اقدامات آنها را تحمل نخواهند کرد.

پیش از این «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست با کمیته امور خارجی کنست (پارلمان) اسرائیل با بیان اینکه ما به تشکیلات خودگردان نیاز داریم و باید مانع از فروپاشی آن شویم، گفته بود: ما آماده کمک مالی به آن هستیم زیرا حفظ آن به نفع ما است و این تشکیلات در منطقه حضور خود، برای ما کار می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha