۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85232484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همکاری شهرداری های مسکو و کرج در زمینه نورپردازی

۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85232484
همکاری شهرداری های مسکو و کرج  در زمینه نورپردازی

کرج - ایرنا- شهردار کرج اعلام کرد: با ورد یک تیم کارشناسی تخصصی از روسیه به کلانشهر کرج ، شهرداری های مسکو و کرج در زمینه های فنی و نورپردازی با هم همکاری خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، "مهرداد کیانی" روز سه شنبه در حاشیه نشست تیم تخصصی فنی و نورپردازی موسسه زودیاک وابسته به شهرداری مسکو در کرج افزود: یکی از ویژگی‌های کشور روسیه که در دنیا هم ممتاز است زیباییِ شب‌های این کشور است.

وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم از تجارب شهرداری مسکو در زمینه زیبا سازی شهری و نورپردازی برای کلانشهر کرج استفاده کنیم .

کیانی با بیان اینکه ایران و روسیه از لحاظ اقلیمی ۲ کشور متفاوت هستند،افزود: بهره مندی از فناوری نوین و تجارب سایر کشورها در زیبا سازی و توسعه شهری کرج موثر است.

خانم لاریسا از مدیران موسسه زودیاک شهرداری مسکو در این نشست با اشاره به ویژگی های خاص۲ کلانشهر تهران کرج گفت: شرکت زودیاک آماده همکاری با کلانشهر کرج در زمینه فنی ونورپردازی شهری است .

وی یادآور شد: موسسه زودیاک ۱۷ سال پیش تاسیس شده و حوزه اصلی فعالیت‌های آن نورپردازی به ویژه نورپردازی فرهنگی است. فعالیت‌های این شرکت در کتابِ گینس هم به ثبت رسیده است.

کلانشهر کرج با جمعیتی حدود۲ میلیون نفر دارای ۱۰ منطقه شهری است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha