۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85232498
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: به دغدغه‌های درمانی مردم میامی توجه شود

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: دغدغه‌ها و نیازهای درمانی مردم میامی در شرق استان مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز سه شنبه در دیدار با رییس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در دفتر امام جمعه سمنان، با اشاره به مطالبه مردم میامی برای تجهیز بیمارستان این شهر گفت: تامین پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ امام رضا(ع) میامی و نیز رفع مشکلات این بیمارستان در بخش‌های اورژانس و داروخانه، مردم منطقه را برای استفاده از خدمات بیمارستان میامی دلگرم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مردم نقاط مختلف شهرستان‌های شاهرود و میامی در شرق استان سمنان به‌ویژه اهالی روستاهای این ۲ شهرستان باید به خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دسترسی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به خدمات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم در هر نقطه‌ای انجام شود ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی به بازدید از نقاط مختلف شهرستان‌های شاهرود و میامی اشاره و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در هفته دولت امسال بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کردند، مسئولان بخش‌های مختلف باید خدمت به مردم را اولویت امور خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در سمنان: به دغدغه‌های درمانی مردم میامی توجه شود

وی نیازسنجی و اولویت‌بندی اقدامات را ضروری دانست و گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی باید نیازهای درمانی مردم هر منطقه را شناسایی کنند تا برنامه‌ریزی امور بر اساس اولویت‌ها انجام شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به برخی موازی‌کاری‌ها در حوزه بهداشت و درمان افزود: اگر نیاز درمانی مردم به درستی شناسایی شود، میزان بهره‌وری در بخش بهداشت و درمان افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر هدایت و استفاده مطلوب از ظرفیت‌ کمک‌های مردمی گفت: امور بهداشتی و درمانی به هیچ عنوان نباید تحت‌تاثیر مباحث سیاسی و حاشیه‌ای قرار گیرد، چرا که در این صورت مردم متضرر می‌شوند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه انجام کارها با نیت خدمت به مردم «عبادت» است، خاطرنشان کرد: عبادت فقط به نماز و روزه یا سایر اعمال عبادی محدود نیست و هرکس با هر مسئولیتی اگر نیت خود را خدمت به مردم قرار دهد، نزد خداوند متعال ماجور خواهد بود.

در ابتدای این نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود با اشاره به توجه نماینده ولی فقیه در استان سمنان به دغدغه‌های مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی به ویژه مسائل بخش بهداشت و درمان این منطقه، به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این دانشگاه طی سال‌های اخیر پرداخت.

حسین شیبانی با تاکید بر اهمیت سلامت در جامعه گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود در جهت ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان گام برمی‌دارد و تلاش می‌کند از تمام ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم استفاده کند.

استان سمنان ۲ دانشگاه علوم پزشکی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha