۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85232532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهارت آموزی در اولویت کار کمپ‌های ترک اعتیاد باشد

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم اولویت قرار دادن مهارت آموزی در کمپ ترک‌های اعتیاد به ویژه ماده ۱۶ سنندج برای ممانعت از گرایش دوباره بهبودیافتگان به سمت مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز سه شنبه در بازدید از کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد سنندج اظهار کرد: مهارت آموزی باید در اولویت کارهای کمپ ماده ۱۶ باشد تا بهبودیافتگان بعد از بازگشت به جامعه، از درآمد پایدار و زندگی سالم برخوردار شوند.

وی ادامه داد: مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ به عنوان مرکز حاکمیتی، در راستای نگهداری معتادان بی خانمان و متجاهر، بهبود آنان و ایجاد اشتغالزایی در جهت ایجاد شهری بدون معتاد حرکت می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان جوانان گرفتار در دام اعتیاد را سرمایه‌های جامعه بر شمرد و تاکید کرد: نباید معتادان بهبودیافته را به حال خود رها کرد.

رمضانی با تاکید بر اینکه اشتغال و اقتصاد مهم‌ترین عامل جلوگیری از بازگشت به اعتیاد در بهبودیافتگان است، ادامه داد: در این مراکز باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که با راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی و تولیدی زمینه‌ی ایجاد اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد فراهم شود و دولت نیز حمایت‌های لازم را در این خصوص می‌کند.

وی گفت: ضرورت دارد که آموزش و اجرای طرح‌های مداخله به عنوان راهکار مقابله و عامل پیشگیرانه در مبارزه با اعتیاد سرلوحه کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

بیش از ۲۵۰ معتاد در مرکز ماده ۱۶ سنندج نگهداری می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha