اجرای بیش از هفت هزار و ۷۰۰ عنوان برنامه دفاع مقدس در خوزستان

اهواز - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس باعنوان "متحد هستیم" گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۶۰ عنوان برنامه به تعداد هفت هزارو ۷۷۶ برنامه متنوع در خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سردار نعمت اله باقری سه‌شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در سالن مجتمع فجر اهواز برگزار شد، با بیان اینکه رسانه‌ یکی از ظرفیت‌های مناسب برای انتشار محتوای دفاع مقدس است، اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که در جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی مبارزه کند.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود ادامه داد: دیدار فرماندهان نظامی دفاع مقدس استان به صورت ویدئویی با مقام معظم رهبری، برگزاری رژه ۳۱ شهریور به میزبانی سپاه انقلاب اسلامی خوزستان، رزمایش ۶ هزارو ۴۰۰ بسیجی استان خوزستان، اجتماع جوانان گام دوم انقلاب در حسینیه و میادین شهرهای استان، بازسازی شکست حصر آبادان، تقدیر از سربازان نمونه نیرو های مسلح و ... از برنامه های هفته دفاع مقدس در خوزستان است.

سردار باقری با بیان اینکه دشمنان به دنبال این بودند که امسال مراسم پیاده روی اربعین با شکست روبرو شود، گفت: زائران اربعین امسال نسبت به سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است که نشان از برگ برنده جمهوری اسلامی در این راهپیمایی عظیم است.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیاری از کشورها با اتحاد به دنبال این بودند تا ایران را شکست دهند ادامه داد: عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی رهبری امام خمینی (ره) و مردم بود که با حضور خود نقش آفرینی کردند.

سردار باقری با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: آیندگان باید افتخار کنند که در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار نشد.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خاطر نشان کرد: امروز، گفتمان ما در حوزه جهاد تبیین است و شعار محوری ما "ما مقاوم هستیم" می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha