سیاوشی: غیبت سه ملی‌پوش هندبال در هانگژو قابل پیش‌بینی بود

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم ملی هندبال، گفت: همه ما پیش‌بینی می‌کردیم که سه بازیکن کلیدی‌مان را در هانگژو نداشته باشیم، چون تقویم بازی‌ها در فدراسیون جهانی هندبال ثبت نشده و باشگاه‌ها اجازه حضور لژیونرها را نمی‌دهند.

محمد سیاوشی در گفت‌وگو با ایرنا درباره تیم‌های لیگ برتری هندبال، اظهار داشت: ما ابتدا تیم نداشتیم و سپاهان هم بومی‌گرایی کرده و بودجه باشگاه‌های دیگر کم بود. همواره این بحث کمبود بودجه وجود دارد. همواره باشگاه‌ها هوای بازیکنان بومی خود را دارند و همه به فکر جیب خودشان هستند.

وی افزود: خداراشکر علیرضا پاکدل رایزنی کرد و همه بازیکنان قراردادهای خود را با دیگر تیم‌ها بستند و خودم سه روز قبل از آغاز لیگ قراردادم را با تیم پلیمر خرم آباد امضا کردم. تقریبا همان دستمزدی که می‌خواستیم در قرارداد ذکر شد؛ اما همواره باشگاه‌ها تلاش می‌کنند تا پول کمی پرداخت کنند و بازیکن به دنبال دستمزد بیشتر هستند.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال عنوان کرد: قراردادم با سپاهان یکساله بود و هیچ صحبتی هم بین ما رد و بدل نشد. خوشبختانه پلیمر شرایط لازم را داشت و یک باشگاه حرفه‌ای است. این باشگاه یک یا دو سال است که در هندبال تیم‌داری می‌کند و یکی از تیم‌هایی است که می‌تواند درخشان ظاهر شود.

وی درباره تمرینات تیم ملی هندبال خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و ۲۰ روز در صربستان بودیم. ۱۰ روز از اردوی صربستان را به تمرینات بدنسازی اختصاص دادیم.

سیاوشی ادامه داد: بعد از اردوی صربستان بلافاصله دو بازی خوب در لیگ برتر انجام دادیم. در لیگ امسال چون همه ملی‌پوشان پخش شده‌اند و دیگر در دو تیم سپاهان و کازرون نیستند، بازی‌ها دیدنی می‌شود. دیگر نمی‌گوییم که این تیم را با ۱۰ گل می‌بریم و قبل از آغاز بازی‌ها، نتایج قابل پیش‌بینی باشد.

وی درباره نبود سه بازیکن کلیدی تیم ملی هندبال در هانگژو، گفت: همه ما پیش‌بینی می‌کردیم که اورعی، یادگاری و نوروزی‌نژاد را نداشته باشیم، چون تقویم بازی‌ها در فدراسیون جهانی هندبال ثبت نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha