۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85232634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۵ شرور در اسلامشهر دستگیر شدند

اسلامشهر- ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت : ۱۳۵ شرور و اوباش نوظهور با اجرای طرح اقتدار امنیت محله محور در اسلامشهر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا علیزاده روز سه شنبه در حاشیه اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ماموران موفق به دستگیری ۱۳۵ نفر از اراذل و اوباش شده و موفق به کشف تعداد ۱۳۵ تیغه انواع سلاح سرد، در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمد آباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک ها و بوستان ها شدند.

به گفته علیزاده، در اجرای این طرح ۱۱ نفر خرده فروش موادمخدر و ۱۱ سارق نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ علیزاده خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کند. تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha