استقبال از عضو تیم ملی کشتی در جیرفت؛فرماندار: اعتبار ورزش شهرستان ناچیز است

جیرفت- ایرنا- فرماندار جیرفت در جریان استقبال از قهرمان المپیاد دانش آموزی کشور گفت: اعتبارات امسال حوزه ورزش شهرستان ۱۱۰ میلیارد ریال است که برای این حوزه کافی نیست اما ما تلاش خود را برای خدمت به ورزش و ورزشکاران می کنیم.

احمد بلند نظر روز سه شنبه در حاشیه مراسم استقبال از امیرعلی مجازی قهرمان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دانش آموزی کشور در جیرفت اظهار کرد: در قالب شورای ورزش شهرستان و از محل اعتبارات استانی امسال ۱۱۰ میلیارد ریال برای حمایت از فعالیت های ورزشی و زیرساختی در شهرستان جیرفت تخصیص یافته است.

وی در عین حال افزود: با توجه به استعدادهای مختلف ورزشی در شهرستان جیرفت و وجود نخبه های ورزشی از تمامی توان خود برای حمایت از ورزشکاران استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا مجازی دانش آموز جیرفتی با کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دانش آموزی کشور طی روزهای اخیر به عضویت تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران نیز درآمد.

امروز (سه شنبه) شماری از مردم، مسئولان و وزشکاران جیرفت از این نوجوان مدال آور و قهرمان استقبال کردند. این مسابقات چند روز گذشته به میزبانی مشهد با حضور ۳۲ استان با هدف انتخابی تیم ملی و برون مرزی برگزار شد.

مجازی در یک هشتم نهایی نماینده خوزستان که قهرمان آسیا بوده را شکست داد و در فینال هم توانست نماینده لرستان که قهرمان ایران بوده را شکست دهد.

این ورزشکار قهرمان با اشاره به اینکه تمرین هایش با کمک مربی به خوبی پیش می رود اما امکانات ورزشی مناسبی در جیرفت وجود ندارد اضافه کرد: از مسئولان انتظار داریم کمک بیشتری کنند از جمله در داخل سالن کشتی وسایل بدنسازی نداریم.

جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha