معاون قوه قضاییه ایران با رئیس شورای عالی قضایی عراق دیدار کرد

بغداد - ایرنا - معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر ایران امروز سه شنبه با رئیس شورای عالی قضایی عراق دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الغدیر عراق، «کاظم غریب‌آبادی» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر ایران امروز با «فائق زیدان» رئیس شورای عالی قضایی دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، این دیدار که در دفتر رئیس شورای عالی قضایی عراق در بغداد برگزار شد، دو طرف در خصوص تکمیل همکاری‌های دو کشور در حوزه قضایی و حقوقی گفت و گو کردند.

کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر ایران روز گذشته به منظور شرکت در اولین نشست کمیته مشترک قضایی مقابله با تروریسم در راس یک هیات قضایی وارد بغداد شد.

غریب‌آبادی قرار است در این سفر همچنین با وزیر دادگستری عراق دیدار و درباره تعدادی از پرونده ها و همکاری های فی مابین گفت‌وگو کند.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر ایران بهمن ماه سال ۱۴۰۱ در سفر به عراق با فائق زیدان درباره پرونده ترور فرماندهان عملیات پیروزی بر گروههای تروریستی شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حاج ابومهدی المهندس معاون رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق و نیز مبارزه دو کشور با گروهک‌های تروریستی و موضوعات دیگر مانند پیگیری امور زندانیان ایرانی و عراقی گفت وگو کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha