۱۵۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در یزد پیش‌بینی شده است +فیلم

یزد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۱۵۰ عنوان ویژه برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرتی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ " حسین آزادی‌ نژاد " روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۲۰ برنامه شاخص است که با همکاری مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خاطره شهیدان ادامه داد: تکریم خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران و برنامه مختلف بصیرتی، حماسی و فرهنگی اهم برنامه‌هاست؛ رزمایش رهروان شهدا، برنامه‌ آبروی محله و یادواره شهدا در طول هفته دفاع مقدس و اجرای پاتوقی گروه‌های سرود در سطح محلات نیز انجام می‌شود.

آزادی نژاد تصریح کرد: برگزاری همایش جوانان انقلابی تمدن ساز، نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در سه روز آخر هفته دفاع مقدس، شب شعر و غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا پیش‌بینی شده است.

وی گفت: همایش مدافعان حریم ولایت، کافه شهدا در محلات، مسابقات بومی محلی و تجلیل از سربازان جزو برنامه‌های مهم دیگر هفته دفاع مقدس در یزد است.

وی به نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی به موقع و مناسب اشاره کرد و گفت: باید در سایه تعامل نسبت به اطلاع رسانی برنامه‌ها بسیج اقدام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقام یزد در پایان به سوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی یزد پاسخ داد.

هفته دفاع مقدس از ۲۹ شهریورماه با انجام بیش از ۲ هزار برنامه در استان یزد آغاز می‌شود.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی و ۵۰ هزار رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha