با شهادت پسرم نزد مردم سربلند شدم+ فیلم

تهران- ایرنا- پدر شهید مدافع امنیت می‌گوید: افتخار می‌کنم به پسرم که به استقبال شهادت رفت و در مسیری قرار گرفت که من اکنون در کشورم سربلند هستم؛ او متعلق به همه مردم است چون آنها بیشتر از من برای شهادتش ناراحت شدند. با شهادت پسرم اغتشاشات خوابید و مردم متوجه شدند اغتشاشگران به خاطر تورم و معیشت آشوب نکردند و دنبال اهداف دیگری هستند.

سید روح الله عجمیان ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ در کوهدشت از توابع استان لرستان دیده به جهان گشود و شامگاه ۱۲ آبان سال گذشته در ناآرامی‌ ها در خرمدشت کرج بر اثر شدت جراحت شدید به شهادت رسید.

مادر این شهید در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مردم در مراسم تشییع روح الله برای ما سنگ تمام گذاشتند، پسرم کاری کرد که همه با ما آشنا شدند، از همه مردم ممنونم.

وی گفت: خدا را شکر می‎‌کنم که پسرم در کشور خودم شهید شد و با دستان خودم به خاک سپردمش، اما تا چهلم نمی دانستم روح الله تا این حد اذیت شده و با چاقو تکه تکه‌اش کردند، وقتی نحوه شهادتش را فهمیدم بسیار بیشتر غمگین شدم.

فیلم روح الله را که می‌بینم تصور می‌کنم تازه به شهادت رسیده

سیدمیرزا ولی عجمیان پدر این شهید مدافع امنیت در روایت شهادت پسرش نقل می کند: اولین بار فیلم های مجروح شدن پسرم را در دادگاه دیدم، اکنون هر کجا می رویم فیلم ها را نمایش می دهند. به تازگی فیلم را دیدم و فکر می کنم یک روز به شهادت روح الله مانده است. هر وقت این فیلم را می بینم تصور می کنم همان لحظه پسرم به شهادت رسیده است.

وی گفت: از لحاظ اجتماعی سرم بالاست که پسرم به شهادت رسیده است چون او دوست داشت به شهادت برسد و از سال ۱۳۹۵ پیگیر بود که به عنوان مدافع حرم به سوریه برود. سه روز قبل از شهادتش به دوستانش گفته بود مرا کنار شهدای مدافع حرم در امامزاده محمد به خاک بسپارید. نمی توانم این موضوع را پیش خانواده ام بازگو کنم چون آنها از گفتن این موضوع ناراحت می شوند.

اغتشاشگران هم ایرانی هستند شاید دوست نداشتند فرزندانشان در این حادثه شرکت کنند و اعدام شوند اما گرفتار شدند. من خیلی هم خوشحال و سربلند هستم اما آنها که بچه هایشان این کار را کردند در جامعه نمی توانند سرشان را بلند کنند و راحت زندگی کنند، البته حاکمیت با آنها کاری ندارد.

افتخار می کنم به پسرم که با سربلندی به شهادت رسید او در مسیری رفت که من اکنون در کشورم سربلند هستم، روح الله متعلق به همه است مردم بیشتر از من برای شهادتش ناراحت شدند و این ناشی از محبت و انسانیت آنها است. با شهادت پسرم اغتشاشات خوابید و مردم متوجه شدند اغتشاشگران به خاطر تورم و معیشت آشوب نکردند، بلکه وحشی بودند و هدفی خاص داشتند به همین دلیل مردم دنباله رو آنها نشدند. مردم قدردان آسایش باشند و سلبریتی ها دنبال اغتشاشگران نروند.

در جریان پرونده شهید عجیمان بیش از ۱۰ نفر بازداشت شدند که از بین آنها محمد مهدی کرمی و محمد حسینی به عنوان متهمان اصلی اعدام شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha