سه هزار برنامه طی هفته دفاع مقدس در گیلان اجرایی می‌شود

رشت - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: : هفته دفاع مقدس امسال را با شعار "ما متحدیم" با ۲ هزار و ۹۲۷ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی برگزار می کنیم.

به گزارش ایرنا، سرهنگ احمدرضا منشوری روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس در تشریح برنامه های این هفته در گیلان اظهار کرد: از این تعداد هزار و ۲۹۶ برنامه و مسابقه ورزشی است که در دو بخش بانوان و مردان برپا می شود که ۲۹۳ مسابقه ویژه بانوان است.

وی از مهمترین برنامه های این هفته را تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده گیلانی و خانواده گرانقدر شهدا، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب با شعار «جهاد ادامه دارد»، مسابقه تلویزیونی هشت هزار قهرمان، رژه نیروهای مسلح در روز سی و یکم شهریورماه، دیدار با خانواده شهدا و گلباران مزار شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به شعار گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نقش همه ما در ایجاد وحدت و همبستگی بین تمامی گروههای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و نظامی محوری است و باید این هنر را داشته باشیم تا در عمل وحدت خود را نشان دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، ایران از قدرت تدافعی به قدرت تهاجمی تبدیل شده است، افزود: ما در دوران دفاع مقدس برای خرید یک سیم خاردار محتاج دیگران بودیم اما امروزه دنیا برای دریافت پیشرفته ترین امکانات هوا و فضا صف کشیده اند.

وی افزود: این اقتدار به دلیل بقای هویت شهدا، وحدت، همبستگی و بصیرت مردم و همچنین تدابیر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به دست آمده که بصیرت مردم نیز در این پیشرفت، بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: طی دوران دفاع مقدس فقط تعقل کارگشا نبود و عشق در این دوران پیشتازی می کرد و جوانان ما با عشق و ایثار، فریاد خود را به گوش جهانیان رساندند.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان اظهار کرد: دشمن شناسی و اطلاع از نقشه های دشمن، روایتگری دوران دفاع مقدس، مدیریت جهادی و محرومیت زدایی از دیگر اهداف ماست.

وی در خاتمه گفت: همچنین در بخش محرومیت زدایی طی هفته دفاع مقدس در گیلان ۹۰ واحد مسکونی محرومین هم مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و همچنین هشت هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر توزیع خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha