۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85232744
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۷ درصد سهم اشتغال شهرستان دهلران محقق شد

۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85232744
۶۷ درصد سهم اشتغال شهرستان دهلران محقق شد

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه ۶۷ درصد سهم اشتغال این شهرستان محقق شده است، گفت: توانمندسازی خانواده های مددجوی نهادهای حمایتی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، "نعمت الله حاتمی" روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان دهلران اظهار کرد: تعهد اشتغال امسال شهرستان یک هزار و ۱۳۴ نفر است که تحقق این مهم، همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان را می طلبد.

وی افزود: از این تعداد تا کنون ۷۶۶ نفر محقق شده است که بیش از ۶۷ درصد تعهد اشتغال شهرستان را شامل می شود.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران اظهار کرد: ادارات بنیاد شهید، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و بهداشت بطور ۱۰۰ درصد سهم اشتغال خود را انجام داده اند.

وی تاکید کرد: در راستای تحقق سهم اشتغال شهرستان مدیران و بانک ها باید به وظایف خود عمل کنند و در سامانه رصد ثبت کنند.

حاتمی به نقش اشتغال در تولید و مسایل اجتماعی از جمله ازدواج و همچنین پیشگیری از اعتیاد اشاره و گفت: در فرصت باقی مانده باید بانک ها وادارات در راستای اشتغال بر اساس سهم خود اقدام و عملکردهای مدیران و بانک ها ارزیابی شود و باید پاسخگو باشند.

"روشن امری" مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم گزارشی از عملکرد دستگاه ها در حوزه اشتغال ارائه کرد و افزود: بانک ها در راستای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ و ۱۸ و بنیاد برکت با متقاضیان همکاری و روند اشتغال را تسهیل کنند.

"باسره" مدیر کمیته امداد دهلران گفت: در سال جاری توانمندسازی خانوارها، توسعه مهارت های آموزشی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای، توسعه طرح های دامپروری و پنل های خورشیدی در دستور کار این نهاد است.

در این نشست مدیران بانک ها نیز گزارشی از روند پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha