۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 85232757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: گازرسانی به روستاهای سبزوار با اعتبار ۱۱۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: هم اینک عملیات گازرسانی به ۲۷ روستای شهرستان سبزوار با اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

حسین ابراهیمی کُردیانی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: یکی از اقدامات زیرساختی دولت در یک سال گذشته گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار بوده است که در قالب طرح تحول روستایی و با تلاش های شرکت گاز خراسان رضوی شتاب گرفته است.

وی تصریح کرد: هم اینک عملیات گازرسانی به هشت روستای بزرگ بخش مرکزی سبزوار شامل "کرّاب، دلبر، شاره، سدید، قِز، بیُنق، برزو و بلاش آباد" با جابه جایی و تغییر پیمانکار تسریع شده و شبکه گذاری داخلی تعدادی از روستاها اجرا و خط انتقال و احداث ایستگاه گاز نیز در حال انجام است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همچنین عملیات گازرسانی به روستاهای "نوده صرصره، سیدآباد کلوت، مسکن، گودچاه، یزدآباد، کلاته حاج برات، سلیمانیه، کلاته سالار، کلاته خواجه علی، سعد آباد و کلاته دولت" نیز در دستور کار قرار گرفته که بخشی انجام شده و تعدادی از روستاها نیز در حال انجام است.

ابراهیمی افزود: عملیات گازرسانی به روستاهای "گرمک، گرزگ، بلوچ خانه، برگو و خوشمردان" سبزوار نیز آغاز شده و پروژه آن فعال است و سه روستای "کلاته میرعلی"، "پروند" و "فیلشور" نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

شهرستان سبزوار با ۱۲۰ روستا در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha