۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۲۱
کد خبر: 85232786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۲۱ پل مکانیزه عابر پیاده بزودی در یزد آغاز می‌شود

یزد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ساخت ۲۱ پل مکانیزه، استاندارد و دارای پله برقی عابر پیاده، بزودی در این شهر آغاز می شود؛ ساخت این تعداد پل به مزایده گذاشته شده و توسط بخش خصوصی ایجاد می شود.

"عزیزالله سیفی" روز چهارشنبه به ایرنا گفت: استقبال از ساخت این تعداد پل توسط بخش خصوصی، چشمگیر بوده و بزودی عملیات ساخت آنها آغاز می شود.

به گفته وی این تعداد پل عابر پیاده با هدف تامین ایمنی شهروندان و رفاه حال آنها با تصویب شورای شهر در نقاط مختلف شهر ساخته می شود و مجهز به فن‌آوری‌های روز است.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد هم به ایرنا گفت: در سطح شهر یزد ۴۸ پل عابر پیاده داریم که هشت مورد آنها مکانیزه هست و البته ۲ پل از این تعداد فعلا فعالیتی ندارد.

حمید دهقان اظهار داشت: ساخت ۲۱ پل جدید عابر پیاده در مناطق مختلف شهر و از جمله بلوارهای جمهوری، دانشجو، آیت الله خامنه‌ای، شهید قندی، جانباز و شهید دهقان آغاز و تا پایان سال اینده به اتمام می رسد.

دهقان در پاسخ به این پرسش که چرا بخش قابل توجهی از حجم این پل‌ها به محل تبلیغات تبدیل شده هم گفت: برخی پل‌های عابر پیاده را سرمایه گذار بخش خصوصی می سازد و تبلیغات از سوی سرمایه گذار انجام می شود و شهرداری فقط ناظر است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha