۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85232827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲ محموله کالای قاچاق و اخبار انتظامی لرستان

۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبر: 85232827
کشف ۲ محموله کالای قاچاق و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - کشف ۲ محموله انواع کالای قاچاق در خرم‌آباد و رومشکان، دستگیری سوداگران مرگ و کشف مواد مخدر در کوهدشت و کشف فلزیاب غیرمجاز در دورود سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز سه شنبه بیست و هشتم شهریورماه است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار" یحیی الهی" روز سه شنبه اظهار کرد: چهار دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق در شهرستان"خرم آباد" توقیف شد.

وی افزود: ماموران انتظامی"خرم آباد" در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق در جاده‌های این شهرستان موفق به توقیف چهار دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق شامل ۳۸۴ قلم انواع لوازم خانگی و پوشاک قاچاق فاقد مجوز به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال شدند.

وی بیان کرد: در این راستا چهار نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

کشف کالای قاچاق در رومشکان

سردار الهی گفت: چهار دستگاه خودرو کامیون و اتوبوس حامل کالای قاچاق در شهرستان "رومشکان" توقیف شد. وی بیان کرد: ماموران انتظامی رومشکان حین کنترل خودروهای عبوری در جاده پلدختر - رومشکان به سه دستگاه کامیون کشنده و یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آنها را متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها مقادیری انواع لوازم خانگی و غیره قاچاق فاقد مجوز به ارزش پنج میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: در این رابطه چهار نفر دستگیر شده است.

کشف ۲ محموله کالای قاچاق و اخبار انتظامی لرستان

دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف مواد مخدر در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:۲ قاچاقچی در این شهرستان دستگیر و ۲کیلو و ۲۰۰گرم مواد مخدر دراین شهرستان کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: درپی دریافت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت افرادی در امر توزیع مواد مخدر در سطح شهرکوهدشت، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ و پاسگاه انتظامی سر کوه همیان این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کوهدشت با هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل افراد مورد نظر موفق به کشف ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ نفر در این راستا شدند.

فرمانده انتظامی کوهدشت ادامه داد: به منظور برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر در صورت اطلاع از هر نوع تولید، خرید و فروش مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف فلزیاب غیرمجاز در دورود

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ عامل حفاری غیرمجاز و کشف یک دستگاه فلز یاب به ارزش ۲ میلیارد ریال در یکی از روستاهای اطراف شهرستان دورود خبر داد.

سرهنگ"فرهاد ابدال چگنی" اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی ژان این شهرستان به ۲ نفر در حال حفاری در کوه های اطراف روستاهای دورود مشکوک و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی و تحقیقات از متهمان یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز به همراه متعلقات مربوطه کشف کردند.

جانشین انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش فلزیاب مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: ۲ متهم دستگیر شده همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha