۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85232948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پولادگر: المپیادهای ورزشی مسیری برای رسیدن به سکوهای قهرمانی است

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: باید حلقه‌های مختلف را در کنار هم قرار دهیم تا استعدادهای ورزشی به خوبی دیده شوند و در ادامه به روی سکوهای قهرمانی قرار بگیرند.

به گزارش ایرنا، مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور امروز (سه‌شنبه) در محل هتل المپیک با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان، جمعی از مدیران ستادی، روسای فدراسیون‌ها، مدیران کل استانی و ورزشکاران شرکت کننده در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر درحال برگزاری است.

سیدمحمد پولادگر در حاشیه این مراسم اظهار داشت: انتخاب کیومرث هاشمی را به عنوان وزیر ورزش تبریک می‌گویم. دوره جدید از خدمت در وزارت ورزش و جوانان را با آغاز ماه ربیع به فال نیک می‌گیرم و امیدوار هستیم پر از خیرو برکت باشد.

وی در خصوص برگزاری المپیاد استعدادهای برتر عنوان کرد: آنچه که در برگزاری این رویدادها مهم است، بحث استعدیابی است و با توجه به نگاه دولت، تدبیر خاصی در این خصوص نظر گرفته شده است. در ۲ دوره به عنوان خادم ورزش این کار را انجام دادیم و امسال تلاش کردیم در زمان بهتری این المپیاد برگزار شود. امیدواریم سال آینده با همکاری بهتر آموزش و پرورش این کار را با شرایط بهتری انجام دهیم تا بهره‌وری بهتر و بیشتری از این رویداد داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان افزود: المپیاد استعدادهای برتر مهم است و وزیر ورزش با اعتقادی که به این کار دارد، مسلما در پایگاه‌های قهرمانی و باشگاه‌ها اقدامات خوبی صورت خواهد گرفت. باید حلقه‌های مختلف را در کنار هم قرار دهیم تا استعدادهای ورزشی به خوبی دیده شوند. این‌ها نعمت‌هایی هستند که به هیچ وجه نباید کفران شود تا به ورزش قهرمانی در ایران کمک کنند و در ادامه به روی سکوهای قهرمانی قرار بگیرند و برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha