۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85233013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برای برتری مقابل پیکان باید از تجربه خود سود ببریم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: برای برتری مقابل تیم پیکان تهران باید پا به پای بازیکنان جوان این تیم بدویم و بجنگیم و از تجربه خود برای پیروزی در این بازی بهره ببریم.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار عصر سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمهای ملوان و پیکان تهران اطهار کرد: اگر بازیکنان بتوانند تمام تاکتیک‌هایی که در تمرینات انجام دادیم را در زمین بازی پیاده کنند و اشتباه فردی نداشته باشند می توانیم برابر حریف خود پیروز شویم.

وی افزود: البته همه بازی‌ها سخت و دشوار است اما دیدار با پیکان نقطه عطفی برای ماست زیرا اگر بخواهیم در نیمه بالای جدول رده بندی قرار داشته باشیم نیاز به پیروزی در این دیدار داریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: همچنین از طرفداران ملوان انتظار دارم همانند گذشته ما را تنها نگذارند و یار و یاور ما باشند تا با حمایت شان د در این بازی به برتری برسیم.

وی اضافه کرد: البته پیکان تیمی جوان و دونده است و در بازیهای خارج از خانه شکست ندارد اما کار برای همه تیم‌ها در بندرانزلی و در حضور تماشاگران خونگرم ملوان سخت است و امیدواریم بتوانیم اولین شکست خارج از خانه پیکان را رقم بزنیم.

تارتار به تعطیلات لیگ برتر اشاره و بیان کرد: با وجود اینکه تیم ملوان دیر تشکیل شد اما این تعطیلات باعث شد تا هماهنگی بیشتری کسب کرده و با برگزاری چند دیدار دوستانه به آمادگی بیشتری دست یابیم.

سرمربی ملوان همچنین با ابراز همدردی با مردم شهرستان بندرآستارا اظهار کرد: امید است که مسئولان هر چه سریعتر به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

تیمهای فوتبال ملوان و پیکان تهران عصر چهارشنبه در هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار می گیرند.

تا پایان هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم ملوان بندرانزلی با کسب چهار امتیاز در رتبه دهم و پیکان تهران با کسب سه امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha