فیلم| هندی‌آباد فاتح رقابت‌های فوتبال کنگاور

۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۰۳
کد خبر: 85233068
فیلم| هندی‌آباد فاتح رقابت‌های فوتبال کنگاور

کرمانشاه - ایرنا – فینال مسابقات لیگ فوتبال شهدای کنگاور با برتری تیم "هندی‌آباد" در برابر "چاپ آریا" با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید و تیم "هندی‌آباد" فاتح این دور از مسابقات شد.

به گزارش ایرنا، هیات فوتبال شهرستان کنگاور در راستای شور و نشاط اجتماعی و ترویج ورزش‌های پرطرفدار، اقدام به برگزاری لیگ فوتبال با شرکت هشت تیم کرد که این مسابقات در محل مجموعه ورزشی شهید "قولیوند" برگزار شد.

نام لیگ فوتبال این شهرستان به شهدای کنگاور مزین بود؛ در فینال این رقابت ها نیز همزمان یادواره شهید "غلامرضا گودینی" فرمانده گردان حنین که در برهه ای از تاریخ جنگ جانشین شهید ابراهیم همت هم بوده برگزار و داوران و فوتبالیست‌ها با اهدای گل به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.

تیم ها به دو گروه چهار تیمی تقسیم و ۲ تیم از هر گروه به مرحله بعد یعنی نیمه نهایی صعود و در نهایت تیم های "هندی آباد" و "چاپ آریا" به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.

در فینال این دور از مسابقات که با حضور سرپرست فرمانداری کنگاور، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان برگزار شد تیم هندی آباد با نتیجه سه بر صفر چاپ آریا را شکست داد و توانست جام قهرمانی لیگ را تصاحب کند.

شهرستان کنگاور با جمعیتی بیش از ۸۰ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

تنها تیم نماینده نوجوانان استان کرمانشاه در لیگ کشوری، تیم شهید بهرامی از شهرستان کنگاور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha