حضور مردم و نیروهای مسلح، محاسبات غرب بر علیه نظام ایران اسلامی را بر هم زد

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: با حضور مردم و نیروهای مسلح در تمامی عرصه‌ها و هدایت امام(ره) و رهبر انقلاب حماسه‌ای آفریده شد که معادلات و محاسبات جهانی بر علیه این نظام بر هم خورد و ناچار شدند در مقابل این قدرت سر تسلیم فرود بیاورند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه‌شنبه در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر اظهار کرد: بلوک شرق و غرب یک جنگ هشت ساله با پشتیبانی جهانی به کشور ما تحمیل کردند و به خیال خود با رفتن مستشاران، سازمان دفاعی ما دچار مشکل می‌شود تا به کشور آسیب برسانند.

وی افزود: شرق و غرب برای ساقط‌کردن انقلاب اسلامی ایران متحد شدند در حالی که با هدایت امام(ره) و رهبر انقلاب حماسه‌ای آفریده شد که تئورسین‌های معادلات و محاسبات جهانی در مقابل این قدرت چاره ای جز تحمل شکست و حقارت نداشتند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: حماسه دفاع مقدس در تاریخ ایران، منطقه و جهان دارای جایگاه بسیار مهمی در ابعاد مختلف است.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: طراحی، برنامه و اهداف تحت سیطره راهبران دو بلوک در عرصه نظامی بود و جایی برای دیگر کشوری وجود نداشت.

وی یادآور شد: در عرصه سیاسی نیز همین دسته بندی وجود داشته و کشور مستقل سیاسی مفروض نبود و کشورهای غیر متعهدی که بعد از جنگ جهانی دوم ایجاد شده بود هم آرام آرام ماهیت غیر متعهد بودن خود را از دست دادند و بسیاری از آنها در همین منظومه محاسباتی تقسیم جهان به دو ابرقدرت شرق و غرب، قرار گرفتند.

وی گفت: در عرصه اقتصادی و امنیت، علم و فناوری و فرهنگی هم جهان را به دو بلوک فرهنگ غرب و شرق تقسیم کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: فرهنگ غرب با نگاه فلسفی خود جامعه هدف را بر قطاری قرار داده بود که ایستگاه آن ابتذال و انحراف و تخطیر جهت سو استفاده از جامعه انسانی، و حوزه شرق به رهبری شوری جهان را دچار بحران ایدوئولوژیک کرده بود.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: در محاسبه و تخمین درجه قدرت ایران، سرکرده‌های جهان استکبار به این نتیجه رسیدند که در اولین گام و نفس‌های انقلاب، این انقلاب را دچار مشکلاتی همچون، مهار، تخریب و براندازی کنند که همان محاسبه نظم نوین حاکم سرجای خود باشد و در افق شدیدتر جهان دچار برده داری مدرن شود و یکی از طرح‌های آنان حمله نظامی کلاسیک از خارج از کشور و فشار فوق العاده تخریب امنیتی و ترور در داخل بود و همین هم در نوع خود در جهان بی نظیر بود.

وی از استان بوشهر به عنوان استان مقاومت و دفاع یاد کرد و گفت: تاریخ مقاومت این استان قریب به ۶۰۰ سال عمر دارد که بسیار پرشکوه است و هر مقدار که رو به جلو برویم این قدرت دفاعی قوی‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: اگر یک رئیس‌علی در سال ۱۲۹۴ داشتیم در سال ۱۳۶۰ ده‌ها رئیس‌علی دلواری متولد شد و اکنون هزاران رئیس‌علی در کشور وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha