۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۱۷
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85233263
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس رژیم صهیونیستی را به پاسخ شدید تهدید کرد

تهران-ایرنا-سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت مبارزان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی در جنین در شرق غزه، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که جنایات دشمن اسرائیلی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش ایرنا به نقل از حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد که جوانان انقلابی فلسطینی در غزه همراه با دلاورمردان مقاومت در جنین و پاسداران قدس و مسجد الاقصی وحدتی حقیقی را در زمینه مبارزه ملت فلسطین برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی به نمایش گذاشتند.

وی اظهار کرد که جنایات دشمن صهیونیستی هرگز نمی‌تواند عزم و اراده پولادین ملت فلسطین را که تا بیرون راندن اشغالگران از مبارزه دست نخواهد کشید، تضعیف کند یا درهم شکند.

قاسم ایستادگی دلاورانه مبارزان قسام و دیگر گروه‌های مقاومت در برابر اشغالگران اسرائیلی در جنین و منفجر کردن بمب‌های قوی در مسیر آنان را ستود.

به گزارش ایرنا ، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر گفت که نیروهای ارتش در حال یورش به اردوگاه جنین هستند و بالگردهای ارتش نیز در حال گشت‌زنی بر فراز این اردوگاه هستند.

المیادین در ادامه گزارش داد که بیش از ۴۰ خودروی نظامی اشغالگران از گذرگاه‌های «الجلمه» و «سالم» به طرف اردوگاه جنین عبور کردند.

منابع محلی می‌گویند که همزمان با یورش ارتش صهیونیستی به اردوگاه جنین، برق مناطقی در جنین جهت تسهیل حمله اشغالگران قطع شده‌ است.

منابع خبری فلسطین شامگاه سه‌شنبه خبر دادند که صدای آژیرهای هشدار در ادوگاه جنین به صدا درآمده است که ناشی از حمله یک گروه از نیروهای ویژه صهیونیستی به این اردوگاه است.

گردان جنین از شاخه های گردان های القسام وابسته به جنبش مقاومت فلسطین حماس نیز اعلام کرد که مبارزان این گروه و دیگر گروه‌های مقاومت به شدت در حال مقابله با نیروی ویژه "دوفدوفان" رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین هستند و استحکامات ارتش اشغالگر و تک تیراندازان آن با حجم گسترده آتش، هدف قرار گرفتند.

شاخه جنین گردان‌های قسام تأکید کرد که رزمندگان ما درگیری سختی با نیروهای اشغالگر دارند و برخی تجهیزات ارتش اشغالگر هدف تله‌های انفجاری قرار گرفته است.

از سوی دیگر، خبرنگار رادیو ارتش «اسرائیل» گفت که نیروهای ارتش از پهپادهای انتحاری «ماعوز» برای هدف قرار دادن تجمعات مسلح فلسطینی در جنین بهره برده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha