۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85233537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۲۰ هزار دانش آموز خوزستانی در دوره ابتدایی بر سرکلاس درس حاضر می‌شوند

اهواز- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال ۶۲۰ هزار دانش آموز خوزستانی در دوره ابتدایی تحصیل خواهند کرد.

به گزارش ایرنا فرانک موسوی امروز چهارشنبه در حاشیه آیین آغاز سال تحصیلی دانش آموزان دوره اول ابتدایی در دبستان عصمت جواد پور در منطقه کیانشهر اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: درسال تحصیلی جدید یک میلیون و یکصد هزار دانش آموز خوزستانی بر سر کلاس درس حاضر خواهند شد که از این تعداد ۶۲۰ هزار دانش آموز دوره ابتدایی هستند.

وی گفت: تاکنون ۱۰۵ هزار دانش آموز دوره اول ابتدایی در استان ثبت نام کرده که پیش بینی می شود این تعداد به 113 هزار نفر برسد.

موسوی تصریح کرد: از خانواده‌ها درخواست داریم در صورتی که فرزند خود را ثبت نام نکرده‌اند هر چه زودتر در این خصوص اقدام کنند تا از آموزش عقب نمانند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش این است که بهترین دوران تحصیلی برای دانش آموز رقم زده شود.

موسوی با تاکید بر استفاده از معلم‌های توانمند در دوره ابتدایی ادامه داد: در قالب طرح "شهید همت" توان افزایی معلم‌های دوره ابتدایی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، یک میلیون و یکصد هزار دانش آموز در هشت هزار مدرسه دولتی و غیردولتی مشغول به تحصیل هستند و ۷۱ هزار معلم برای آموزش این تعداد دانش آموز در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha