۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85233548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه پرورشی مدارس زنجان تدوین شد

۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱
کد خبر: 85233548
برنامه پرورشی مدارس زنجان تدوین شد

زنجان- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش زنجان از تدوین برنامه پرورشی مدارس استان با محوریت پنج موضوع ایمان، امید، هویت، نشاط و خردورزی خبر داد.

حسین میرزایی روز دوشنبه در حاشیه مراسم زنگ شکوفه ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال تحصیلی جدید، ارزیابی مدارس بر اساس این اهداف پنجگانه خواهد بود.

این مسوول گفت: برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدارس به دنبال بررسی اشکالات برنامه‌های پرورشی در حال اجراست و در استان زنجان نیز جلسات هماهنگی در این حوزه برگزار شده است.

میرزایی همچنین با تاکید بر اقامه نماز در سطح مدارس، گفت: برنامه فراگیر پرورشی مدارس در سال پیشرو با عنوان هدف پایه ایمان به منظور شناسایی آسیب ها و چالش ها در حوزه فعالیت های پرورشی و رفع موانع و مشکلات با کمک همه ارکان مدرسه به ویژه اولیا اجرا می‌شود.

وی از تخصیص اعتبارات لازم در جهت پیشبرد فعالیت‌های حوزه پرورشی خبر داد و اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم در این حوزه تامین نیروی انسانی است که امیدواریم امسال بخش اعظمی از این کمبود رفع شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان یکی از اتفاقات مهم حوزه پرورشی را افزایش سرانه اردویی در استان اعلام کرد و گفت: ایجاد فرصت در مدارس برای ایفای نقش فعال دانش‌آموزان در طراحی، اجرا و برنامه‌ریزی برنامه‌های دانش آموزی مدارس در قالب تشکل‌ها و هیأت‌های دانش آموزی و راهبری مدیران از جمله موضوعات مورد توجه در معاونت پرورشی است.

وی با بیان اینکه طرح جامع «مدرسه، مسجد و خانواده» امسال در حوزه تربیتی استان اجرا می‌شود، گفت: این طرح در راستای تبدیل مدرسه به کانون تربیتی محله و مشارکت دادن دانش‌آموزان در فعالیت مسجد و محل در طول سال اجرا می‌شود که در آن از ظرفیت ائمه جماعات مدارس بهره گرفته خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha