استاندار مرکزی: انقلاب اسلامی بیش از هر زمانی به حضور ایثارگران نیازمند است

اراک- ایرنا- استاندار مرکزی گفت: انقلاب اسلامی در مقطع کنونی بیش از هر زمان دیگری به حضور ایثارگران و مردم در صحنه‌های مختلف نیازمند است.

به گزارش ایرنا، «فرزاد مخلص‌الائمه» روز چهارشنبه در آیین سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که در استانداری مرکزی در اراک برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی اکنون در شرایط منحصر به فردی قرار دارد که از ابتدای بعثت پیامبر اکرم(ص) تاکنون در این شرایط قرار نداشته و امروز بیش از هر زمانی به حضور ایثارگران و مردم نیاز دارد.

وی ادامه داد: دهه سوم انقلاب‌ها به دهه انقلاب میری معروف است و هیچ انقلابی به جز انقلاب اسلامی از این دهه عبور نکرده‌ است.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که دهه سوم خود را پشت‌سر گذاشته و اکنون با شرایطی مقتدرتر و با قدرت‌تر در دهه پنجم خود قرار گرفته‌است.

مخلص الائمه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس برای کمترین نیاز خود توسط دشمنان و اسلام مورد تحریم بود و اکنون نیز برای صادرات پیشرفته‌ترین سلاح‌ها تحریم می‌شود.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) با پشتبانی مردم بر حکومت پهلوی که در هیچ فضیلتی از جمله اقتصادی، سیاست بین‌الملل و نظامی که خود بر اساس کودتای نظامی روی کار آمده بود، در نقطه ضعف قرار داشت، به پیروزی رسید و بر نظم تمام بی‌نظمی‌ها در کشور پایان داد و جمهوری اسلامی ایران امروز در حوزه‌های مختلف در اوج قدرت قرار دارد.

استاندار مرکزی افزود: مسئولان و مردم ایران اسلامی از دیروز تا امروز و تا فردا باید جبهه خود را مشخص کنند و با حضور در جبهه حق علیه باطل در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان ایستادگی کنند.

مخلص الائمه یادآور شد: تقابل جبهه حق با باطل همواره وجود داشته و جبهه باطل همیشه خود را بر جبهه حق سوار می‌کند و هرگاه بخواهند باطلی را در جامعه ترویج دهند آن را بر جبهه حق از جمله عدالت سوار می‌کنند.

وی ادامه داد: تقابل جبهه حق با باطل با گذر زمان روشن‌تر می‌شود، اگر در سال‌های گذشته این تقابل قابل تشخیص نبود، اما در اتفاقات سال گذشته این تقابل به خوبی قابل مشاهده بود و برای مردم روشن‌تر شد.

استاندار مرکزی با یادآوری برگزاری آیین سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به نقش زنان و همسران رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس از جمله مهمترین ویژگی این آیین در سال جاری به شمار می‌رود.

انقلاب اسلامی اکنون به برکت خون شهدا در اوج قدرت قرار دارد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت: انقلاب اسلامی اکنون به برکت خون شهدا، جانبازان و خانواده ایثارگران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد.

سردار پاسدار«محسن کریمی» افزود: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و تنها مختص به جنگ تحمیلی نیست و ایثارگران، خانواده آنان و عموم مردم باید با هوشیاری و دشمن‌شناسی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: پیش از آغاز جنگ تحمیلی گوشه گوشه ایران اسلامی دچار حوادثی بود و طرح تجزیه‌طلبی در کردستان و برخی از نقاط کشور کلید خورده بود که با هوشیاری امام راحل(ره) تمام این توطئه‌ها نقش برآب شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام و قرآن در جبهه حق علیه باطل با تمام توان در حال نبرد هستند و با تجاربی که به دست آورده، قوی‌تر و منسجم‌تر شده‌اند و با تمام ظرفیت به میدان آمده‌اند.

سردار کریمی اظهار کرد: اقتدار ایران اسلامی جرات اقدام نظامی را از دشمنان اسلام و قرآن علیه ملت ایران را گرفته در غیر این‌صورت همزمان با تحریم‌ها و توطئه‌ها علیه کشور جنگ نظامی را نیز آغاز می‌کردند.

وی ادامه داد: فضای مجازی تنها نقطه‌ای است که دشمنان احساس قدرت می‌کنند و این مشکل نیز به دلیل کم‌کاری در این حوزه‌ است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب زنگ خطر تهاجم فرهنگی علیه کشور را سال ۶۹ به صدا درآوردند و امید است مسئولان در زمینه جهاد تبیین با تمام توان به میدان آمده و زمینه پیروزی جبهه حق علیه باطل، مانند گذشته فرام شود.

سردار کریمی گفت: دشمن جنگ احزاب را به راه انداخته و تمام دارایی‌ها و اندوخته خود را در این زمینه پای کار آورده است و بی‌ثبات‌سازی داخلی و تحریم اقتصادی را قوی‌تر از هر زمانی در دستور کار خود دارد.

وی افزود: دشمن اعلام کرده در صورتیکه تا سال ۲۰۲۵ تکلیف خود را با جمهوری اسلامی مشخص کند ماندگار است و در غیر این صورت افول می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: آمریکا اکنون در شرایطی قرار گرفته که از هر روزنه‌ای برای کنار آمدن با جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند در صورتیکه جبهه حق و باطل همانند نور و تاریکی است و این ۲ با یکدیگر در یک نقطه جمع نمی‌شود.

سردار کریمی گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که با تمام وجود در برابر استکبار ایستاده و به پیروزی دست یافته‌است.

وی یادآور شد: دشمنان اسلام و قرآن سال گذشته در سه جبهه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با جمهوری اسلامی ایران درگیر بودند و این درگیری از لبنان آغاز و در عراق گسترش یافت و در داخل کشور نیز استارت خورده‌ بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: امسال نیز دشمنان همانند سال گذشته این توطئه را آغار کردند که انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها دشمن را شکست داد.

در پایان این آیین با حضور استاندار و فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت تقدیر و از سه کتاب شامل «تنها آرزوی نوجوانی»، «تفاوت ره» و علم گردانان» رونمایی شد.

استان مرکزی ۶۲۰۰ شهید والا مقام را در راه اسلام و قرآن اهدا کرده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha