۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85233570
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع پنج هزار بسته لوازم التحریر در قالب طرح پویش همکلاسی مهربان در قزوین

قزوین - ایرنا - مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قزوین گفت: پنج هزار بسته لوازم التحریر در قالب طرح "پویش همکلاسی مهربان" در اختیار دانش آموزان نیازمند قزوینی قرار گرفت.

سرهنگ سپاه "ابراهیم رسولی فر" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: با حمایت فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای تدارک و توزیع بسته های لوازم التحریر قبل از بازگشایی مدارس برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار و نیازمند، انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد شرایط برابر و مساوی برای تحصیل و شرکت در کلاس‌های درس با عنوان عدالت آموزشی و برابر از اهداف آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی است، افزود: یکی از وظایف و برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی بهره گیری از ظرفیت خیران و افراد توانمند است تا این افراد در کنار قرار گرفتن کمک‌های مالی دانش آموزان نیازمند و خانواده آنها، اسباب تحصیل و آموزش آنها نیز فراهم شود.

وی ضمن اشاره به اینکه با کمک مسوولان آموزش و مرورش‌ و کمیته امداد حضرت امام (ره)، مدیران مدارس و بهزیستی استان دانش آموزان نیازمند شناسایی شده با حفظ آبرو و کرامت آنان، در بانک اطلاعاتی نیز قرار می‌گیرند، یادآور شد: هدف از برگزاری پویش همکلاسی مهربان، ایجاد روحیه همدلی بین دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت آنها برای تهیه اقلام تحصیلی سایر دانش‌آموزان کم برخوردار است که این طرح همواره پس از گذشت سال‌های متمادی همچنان مورد استقبال دانش‌آموزان قرار دارد.

سرهنگ رسولی فر، خاطرنشان کرد: به لطف خدا و با کمک‌های جمع آوری شده از خود دانش آموزان در قالب پویش همکلاسی مهربان، کمک خیران، سازمان بسیج سازندگی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش بسته های لوازم التحریر توزیع شده شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی جامدادی به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha