رسانه‌ها با بیان روایت اول مانع از سیاه‌نمایی‌های دشمنان شوند

سنندج- ایرنا- رئیس کل دادگستری کردستان، رسانه را پیشران مهم دشمن برای ضربه به کشورمان دانست و افزود: رسانه ها باید همواره روایت اول را از وقایع داشته باشند تا دشمن طبق خواسته خود، اقدام به سیاه نمایی و روایت نادرست از حوادث نکند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدحسین حسینی روز سه شنبه در دیدار رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان اظهار کرد: دشمن همیشه سعی داشته است اقدامات حاکمیت را مخدوش جلوه دهد یا اعلام کند که هیچ اقدامی توسط نظام انجام نشده است؛ بنابراین رسانه ها نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند.

وی به حوادث سال گذشته و عملکرد ضعیف رسانه های استان برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن اشاره کرد و افزود: کردستان در کانون بحران بود اما با هوشیاری مردم و تلاش نیروهای امنیتی و نظامی، دسیسه های دشمن خنثی شد.

رئیس کل دادگستری کردستان یادآور شد: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی دارند و ضمن بیان کاستی‌ها، اقدامات حاکمیت را نیز منعکس کنند.

حجت الاسلام حسینی از رسانه ها خواست قوه قضاییه و دادگستری را در انجام وظایف خود و پیشرفت امور یاری دهند.

وی به سفر امسال رئیس قوه قضاییه به کردستان اشاره داشت و گفت: طبق دستور آیت الله اژه ای، تمام مصوبات سفر در صورت انجام یا عدم اجرا، باید طبق مستندات به مرکز ارائه شود.

رئیس کل دادگستری کردستان، شفافیت را مهمترین سیاست دادگستری و قوه قضاییه در خدمت به مردم برشمرد و اضافه کرد: خوشبختانه طی یکی دو سال اخیر، اقدامات شاخص دادگستری در زمینه کاهش اطاله دادرسی، مقابله با فساد، تکریم ارباب و رجوع و کمک به فعال سازی واحدهای تولیدی راکد، موجب رضایت مردم شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha