۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85233721
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آب و برق مناطق متاثر از سیل آستارا وصل شد

۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰
کد خبر: 85233721
آب و برق مناطق متاثر از سیل آستارا وصل شد

رشت - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: آب و برق برخی از مناطق شهرستان تالش که به دلیل سیلاب دچار مشکل شده بود، از شامگاه گذشته وصل شده و مشکلی در ارتباط با آب، برق و گاز این مناطق وجود ندارد.

امیر مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص قطع برق چند منطقه شهرستان آستارا به دلیل حفظ ایمنی مردم و چند روستا به دلیل افتادن تیر برق، اظهار کرد: برق چند منطقه شهرستان آستارا شامل کشاورز، شالیزار، خلیل‌آباد و رستم‌آباد و چهار محله در کانرود و یک محله در سیبلی از روستاهای شهرستان آستارا قطع شده بود که در زمان حاضر مشکلات در این ارتباط برطرف شده‌ است.

وی با اشاره به فروکش‌کردن آب در مناطق متاثر از سیل آستارا اضافه کرد: ۶ خیابان این شهرستان از بیشترین مشکلات ناشی از سیل برخوردار شدند که اکیپ‌هایی از شهرداری‌های صومعه‌سرا، رشت، پره‌سر، بندرانزلی، رضوانشهر، آستارا، بنادر و کشتیرانی، گروه‌های جهادی و هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی، رفع مشکلات و بررسی آسیب‌ها فعال هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با تشریح سایر خدمات برای افراد متاثر از سیل شهرستان آستارا خاطر نشان کرد: توزیع غذای گرم روز گذشته بین خانوارها توزیع شد و امروز نیز ادامه دارد ضمن اینکه اقلام زیستی نیز توزیع شده‌است.

مرادی با بیان اینکه بررسی و میزان خسارت‌ها در حال انجام است، اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات، هیچ واحد مسکونی تخریب نشد اما در روستای کانرود ۱۴ مغازه در حاشیه رودخانه تخریب شده‌است که پس از جمع‌بندی میزان خسارت‌ها اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به ادامه خدمات‌رسانی به مردم خاطر نشان کرد: با تسریع این روند در زمان حاضر شرایط در شهرستان آستارا به حالت عادی برگشته‌ است.

استاندار گیلان روز گذشته در جلسه ستاد مدیریت بحران در آستارا با اشاره به سیلاب این شهرستان و مشکلات ایجاد شده برای مردم این مناطق گفته بود: مسئولان با بررسی، برآورد و تقسیم‌بندی کارها هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات سیل‌زدگان تلاش نمایند و در این راه خدمات‌رسانی عادلانه را مد نظر داشته باشند.

سامانه جوی بارش‌زایی که از یکشنبه‌ شب گذشته فعالیت خود را در مناطق مختلف گیلان آغاز کرده موجب سیلاب های شدید در بخش‌هایی از شهرستان آستارا شده و خسارات بسیاری به بار آورده‌است؛ پس از چند روز بارش‌های شدید از صبح امروز (چهارشنبه) آسمان گیلان آفتابی شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha