حضور عزتمندانه رییس‌جمهور در سازمان ملل دشمنان را به انزوا کشاند

کرمان-ایرنا- عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رییس جمهور در سازمان ملل روحیه فعالانه و عزتمندانه داشت، گفت: این حضور فعالانه ایشان دشمن را به انزوا کشاند.

حجت الاسلام حسین جلالی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل متحد فرصتی برای بیان مطالبات ملت ایران، محاکمه استکبار و جنایتکاران بین‌المللی و تعامل با سایر دولت‌ها و کشورها بود.

وی با اشاره به اینکه تریبون سخنرانی در سازمان ملل متحد، تریبون مهمی است که در اختیار جمهوری اسلامی و رییس جمهور قرار گرفت، ادامه داد: رییس جمهور با توجه به پُرکاری که داشت در این سفر موفق شد از لحظه ورود با روسای جمهور کشورهای مختلف، خبرنگاران آمریکایی، بازرگانان و ایرانیان مقیم این کشور جلسه داشته باشد.

حجت الاسلام حسین جلالی

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به مبانی که رییس جمهور دارد مطالبی که در این سخنرانی انتخاب شد روی دخالت های آمریکا در منطقه، کشتن هزار رنگین پوست، تبعیض در نظام بین الملل، مسائل زیست محیطی و زرادخانه‌های هسته‌ای تمرکز داشت.

وی گفت: حضور رییس جمهور در سازمان ملل مقتدرانه، عزتمندانه و فعالانه بود نه اینکه حضوری ذلیلانه و ملتمسانه داشته باشد و این موضوع مهم است.

حجت الاسلام جلالی بیان کرد: رییس جمهور، کشور را آنچنان که هست معرفی کرد و این روحیه عزتمندانه در مقابل روحیه ملتمسانه و حقیرانه قابل تقدیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha