۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85233807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرب الاجل دادگستری خراسان‌شمالی برای رفع مشکلات پل کنارگذر شمالی بجنورد

بجنورد-ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: مشکلات فنی پل ورودی کنار گذر شمالی و وضعیت پارکینگ خودروهای سنگین بجنورد باید تا سه ماه آینده رفع و ساماندهی شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری خراسان‌شمالی حجت الاسلام رضا براتی زاده روز چهارشنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار کرد: مسوولان و مدیران متولی باید از راه قانونی مشکلات فنی پل ورودی کنار گذر شمالی و وضعیت پارکینگ خودروهای سنگین را به جدیت پیگیری کنند.

وی افزود: توقف و پارک خودروهای سنگین در داخل شهر نگرانی های زیادی برای شهروندان حاشیه شهر به وجود آورده است.

حجت الاسلام براتی زاده ادامه داد: شواهد نشان می دهد که در طول سال های گذشته هر مسوولی که در این حوزه ها وظیفه قانونی داشته از انجام تکالیف خود سر باز زده است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: مشکلات فنی پل ورودی کنار گذر شمالی باید با هم افزایی دستگاه های متولی زودتر رفع می شد اما با این وجود انتظار می رود مسوولان با مشارکت یکدیگر این موانع و مشکلات را در سریع ترین زمان ممکن حل کنند.

وی در خصوص ضرورت ساماندهی، انتقال و پارک خودروهای سنگین در خارج از معابر شهری نیز گفت: طبق بررسی های معمول می توان با پیش بینی مکانی موقتی و دائم در راستای انتقال، هدایت و پارک کامیون ها در خارج از معابر شهری این مشکلات را در کوتاه مدت و بلندمدت رفع کرد.

شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با دارا بودن ۲۲۸ هزار و ۹۳۱ نفر جمعیت در شمال شرق کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha