۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85233879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۱ هزار و ۳۴۱ حامی با کمیته امداد زنجان همکاری دارند

زنجان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر ۳۱ هزار و ۳۴۱ حامی با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: رئیس مینی فوتبال ایران نیز به جمع حامیان ایتام زنجانی پیوست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح‌اله صالحی روز چهارشنبه در نشست مشترک با رئیس انجمن مینی فوتبال ایران با بیان اینکه حامیان همکار با این نهاد حمایت چهار هزار و ۷۳۵ یتیم و فرزند محسنین را عهده‌دار هستند، گفت: خیران در این طرح ملی و خداپسندانه به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می شوند.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر سرانه دریافتی ایتام به بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و فرزندان طرح محسنین به ۷۵۰ هزار تومان در ماه رسیده است، گفت: میزان مشارکت خیرین و مردم نیک اندیش استان زنجان در این طرح رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل دارد.

وی با بیان اینکه حامیان همکار با کمیته امداد شامل اقشار مختلف جامعه هستند، اضافه کرد: نیکوکاران و خیران می توانند در راستای اجرای موفق طرح اکرام ایتام علاوه بر مساعدت های نقدی، حمایت های غیر نقدی شامل پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل تأمین، خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمکهای درمانی و مساعدت‌های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اردویی و مساعدت در جهت کمک به فرزندان معنوی خود را نیز بر عهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به خدمات فرهنگی این نهاد هم اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف تحت حمایت از مهمترین اهداف این نهاد است چون در کنار تمامی خدماتی که کمیته امداد انجام می‌دهد باید یک پیوست فرهنگی و مذهبی وجود داشته باشد چون هدف اصلی ما این است که جامعه هدف ما در جهت آرمان‌های نظام و انقلاب حرکت کنند.

صالحی با ارائه گزارشی از جامعه هدف تحت حمایت این نهاد، افزود: در حال حاضر ۵۱ هزار مددجو در قالب ۲۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

در ادامه این دیدار رئیس انجمن مینی فوتبال ایران با قدردانی از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، بیان کرد: بدون شک خدمت صادقانه به محرومین و نیازمندان و رفع نیازهای این ولی نعمتان جامعه، علاوه بر رضایت الهی موجب اعتلای معنوی جامعه و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد.

کریم مقدم با تأکید بر اینکه فرهنگ‌سازی در حوزه محرومان در جلب مشارکت‌های مردمی تاثیرگذار است، گفت: امیدواریم با این مساعدت‌ها شاهد بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین باشیم.

در پایان این مراسم، رئیس انجمن مینی فوتبال ایران و همراهان، در طرح اکرام ایتام استان مشارکت و هر یک حمایت معنوی دو فرزند یتیم را تقبل کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha