۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85233976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ قطعه زمین برای سرپناه دار شدن رزمندگان معسر دهلران پیش بینی شد

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران گفت: ۲۰۰ قطعه زمین برای سرپناه دار شدن رزمندگان معسر در این شهرستان مرزی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «لطیف صاقی» روز چهارشنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت دفاع مقدس در دهلران با اشاره به سوابق پر افتخار مردم دهلران در دفاع مقدس و وقوع عملیات های مختلف در این شهرستان، اظهار کرد: دهلران سرزمین و قدمگاه شهدا و دارای سوابق درخشان در دفاع مقدس با عملیات های مختلف می باشد.

وی یادآور شد: مردم این شهرستان در دفاع مقدس دین خود را به انقلاب ادا کرده اند و شایسته بهترین خدمات هستند.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به طرح الحاق زمین و اصلاح طرح تفصیلی شهر و طرح خانه دار شدن رزمندگان معسر در این شهرستان، گفت: با توجه به پیگیری های مستمر، با همکاری سپاه دهلران و استان و راه و شهرسازی تصمیم گرفته شد که به رزمندگان معسری که فرم جیم آنها سبز باشد یک قطعه زمین اهدا شود.

صادقی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و این انقلاب ارزشمند و الهی به واسطه رشادت و جانفشانی و مقاومت های شما در مقابل استکبار پیروز شد و امروز در عرصه های مختلف در جهان حرف برای گفتن دارد.

فرماندار ویژه دهلران گفت: آرمانهایی که امام راحل برای ما ترسیم کرد و شهید سلیمانی ها آنها را عملیاتی کردند چراغ راه آینده ما است.

وی به دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران اشاره و گفت: ارتباط با کل جهان به خصوص همسایه ها دشمنان نظام را نا امید کرده است.

فرمانده سپاه دهلران هم در این آیین به سوابق شهرستان دهلران در دفاع مقدس با عملیات های مختلف و رشادت مردم ان در مقابل دشمن اشاره کرد و گفت: نام شهدا و رزمندگان، ایثارگران و آزادگان این شهرستان در کنار همه شهدا و ایثارگران کشور در تاریخ ثبت می باشد.

سرهنگ «علی مرغزاری» خاطرنشان کرد: اربعین رسانه ای پر قدرت و جمع کننده جوانان حول محور خدمت به زوار می باشد که باید گذشته از بحث مردمی ان از ابعاد گوناگون معنوی آن در تربیت نسل جوان بهره گرفت.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha